Kirjoittaja
Aihe: Missä kulkee vanha kaveri? (Luettu 5948 kertaa)
« Vastaus #16 : 10.08.2013 kello on 07:01 »
Minkätakia ihmiset eivät halua julkisesti paljastaa rekkarinumeroitaan ? Niitä näkyy usein kuvistakin poistetun, En oikein hiffaa mistä moinen ujous johtunee.
voinee olla syynä se ettei ihmiset halua antaa toisille helppoa tapaa selvittää sen auton omistajan kotiosoitetta, nähkööt sitten vaivaa jos senkin haluavat. 
« Vastaus #17 : 10.08.2013 kello on 07:48 »
Minkätakia ihmiset eivät halua julkisesti paljastaa rekkarinumeroitaan ? Niitä näkyy usein kuvistakin poistetun, En oikein hiffaa mistä moinen ujous johtunee.
Yksityisyys siitä menee, sekä monesta ja monesta muustakin asiasta. Ei muuta kun pilleriä poskeen, he joita se ahistaa. 
« Vastaus #18 : 10.08.2013 kello on 08:03 »
Yksityisyys siitä menee, sekä monesta ja monesta muustakin asiasta. Ei muuta kun pilleriä poskeen, he joita se ahistaa. 
Niin, Höpöttäjän olisikin turha piilotella tietojaan kun on oikein Savon Sanomat tehneet jutun, koeta siinä sitten olla "näkymätön".  Onko moni sanonut sulle Höpöttäjä että "minä olen nähnyt sinut jossakin, mutten muista että missä?"Ja ei, ei mua ahdista lainkaan, jos ahdistaisi niin tuskin mulla tuossa allekirjoituksessa tuo SFC-tunnus olisi nähtävillä, kaikki SFC:n jäsenet löytävät minun tiedot kätevästi järjestön sivuilta jos niin haluavat mutta muut eivät, siinä ero. 
« Vastaus #19 : 10.08.2013 kello on 09:42 »
... kaikki SFC:n jäsenet löytävät minun tiedot kätevästi järjestön sivuilta jos niin haluavat mutta muut eivät, siinä ero. 
Että tämäkin vielä?  En ole moisesta ollut tietoinen, enkä sellaista SFC:n sivuilta löydä. Mutta en nyt usko sitäkään, että palturia puhuisit. Käväisin Etuteltassa eilen ja luin yhden ketjun. Sieltä ilmeni, että erään pienen SFC:n jäsenyhdistyksen jäsenlista on netissä numeroineen, nimineen ja paikkakuntineen.Ja sellainenhan sieltä tosiaan löytyi. Uskomatonta. Onneksi ei osoitteita eikä hetuja. ----------------------- Hämmästytävin asia, mihin orgissa törmää, lienee omia tietojaan levittelevien ihmisten välinpitämätön ja jopa herjaava suhtautuminen toisten yksityisyyteen. Tuskin mikään asia aiheuttaa täällä yhtä paljon angsteja. Takaisin menetettyä yksityisyyttä ei voi saada eikä tämä orgin sisäinen yksityisyyskään toisaalta ole kuin pienen vaivan päässä, sen kun rekisteröityy.
« Viimeksi muokattu: 10.08.2013 kello on 12:20 »
« Vastaus #20 : 10.08.2013 kello on 11:36 »
« Vastaus #21 : 10.08.2013 kello on 11:41 »
Niin, mun profiilissa näkyy ihan selvästi missä asun, ja lienee monen muunkin profiilissa.
Angsteja näkyy aiheutuvan ihmisille pelkästään siitä, että CIA:n porukka pystyy ihan vaivatta lukemaan näitäkin sivuja. Olisko mediallalla osuus tässä yksityisyyden ylikorostusvouhkuus sa ?
Sitten vaan miettimään miten sitä yksityisyyttään parhaiten suojelisi ...
« Vastaus #22 : 10.08.2013 kello on 11:45 »
Niin, mun profiilissa näkyy ihan selvästi missä asun, ja lienee monen muunkin profiilissa.
Jou, mulla näkyy myös ! 
« Vastaus #23 : 10.08.2013 kello on 12:25 »
^ ^^ Ja sitten seuraavaksi voipi ryhtyä pohtimaan, jotta kuinka totuudenmukaisia merkintöjä siellä kartassa mahtaa olla...  On muuten näppärää sillee, että kertoo kartalla todellisen asuinpaikkansa ja toisaalla foorumilla raportoi reissustaan, eli kotoa poissaolosta. Jossain muualla on ehkä tullut mainittua jotain omistamastaan tavarasta. Ei tämä niin tehokas ole jakelultaan kuin avoin Facebook-sivu, mutta toimii kyllä, jos huono tuuri sattuu.
« Vastaus #24 : 10.08.2013 kello on 12:53 »
Varovainen pittää olla, mutta ei nyt sentään ihan vainoharhainen... Se on hieman eri juttu, jos selvittää vaikkapa jostain profiilista noita ykityistietoja, kuin että ne olisi suoraan hakukoneella tarjottimella. Jos ei muut, niin ainakin robotit tykkää sähköpostiosoitteis ta ym.
Tuosta Trafista tuli mieleen sellainen asia, jotta jos paljon seisottaa autoaan vuoden aikana, niin kaikki liikenteestä poistot näkyy luetteloituna oman auton tiedoista, tai miksei jonkun toisenkin, jos se niin paljon kiinnostaisi. Tämä palvelu tosin maksaa jonkun roposen, mutta ei sitä tietoa tarvitse sieltä joka poiston jälkeen hakea.
« Vastaus #25 : 10.08.2013 kello on 14:15 »
Varovainen pittää olla, mutta ei nyt sentään ihan vainoharhainen...

« Vastaus #26 : 10.08.2013 kello on 14:16 »
Ja ei, ei mua ahdista lainkaan, jos ahdistaisi niin tuskin mulla tuossa allekirjoituksessa tuo SFC-tunnus olisi nähtävillä, kaikki SFC:n jäsenet löytävät minun tiedot kätevästi järjestön sivuilta jos niin haluavat mutta muut eivät, siinä ero. 

« Vastaus #27 : 10.08.2013 kello on 19:37 »
Luen paljon erilaisia blogeja, enempi maailman matkailijoiden ja ulkosuomalaisten mutta myös muitakin, sisustus,yms. Olen joskus ihmetellyt sitä kuinka hyvin moni ihmisistä esittelee kotinsa ulkoa ja sisältä, joka huoneen sisustuksen. Eikä se jää siihen vaan kaikki rihkama esineet ja pöytähopeatkin kuvataan. Joka ostettu vaatekappalekkin. Tietysti jokainen saa tehdä niinkuin haluaa.
« Vastaus #28 : 10.08.2013 kello on 19:45 »
Lainaus Alanilta: " Ja sitten seuraavaksi voipi ryhtyä pohtimaan, jotta kuinka totuudenmukaisia merkintöjä siellä kartassa mahtaa olla...  " Oletkos Alan känyt vilasemassa ? Nimittäin hyvin ennakoit ja aanailit, sillä just nuolen kohdalta ei mun kämppää löydy. Niemeläisiltä pitää udella se ihan tarkka paikka.
« Vastaus #29 : 10.08.2013 kello on 21:22 »
^ En ole käynyt juuri kenenkään kohdalla. Ite löydyn kyllä mainitsemastani kaupungista ja samalta suunnaltakin. Mutta Googlemapsin Street View'llä en halua kotiini kutsumattomia vieraita. 
|