Tekniikkakeskustelut > Projektit

Viiatin pohojan kunnostusta

<< < (4/10) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  1.08.2013     kello on 11:26 ---Eipä tarvinnut sisälle kurkkia 3-5v *suomi autoissa*  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

Tässä yksi 5 vuotta vanhan Suomi auton pohja, talvirenkailla ajettu kaikkiaan 8000 km kolmen eka vuoden aikana, se oli sitä aikaa kun oli auto niin uusi kuten myös meidän karavaanariura, piti päästä joululomalla ja talvilomalla reissuun autolla, sen jälkeen ei lainkaan...ja hiekkateitä auto on nähnyt todella vähän. Nyt talvirenkaat aluvanteilla odottavat varastossa kumin kovenemista.

Olen huuhdellut alustan joka reissun jälkeen, tässä tulos.  8)

Autolla ajeltu nyt kaikkiaan n. 56000 km, ruostesuojaus on edelleen tekemättä kun täällä savossa se ei ole niin läpihuutojuttu kuin etelässä jossa suojaamoja enempi, kovin kauaskaan en viitsi lähteä joten vielä mennään näin.

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  1.08.2013     kello on 11:43 ---Tässä yksi 5 vuotta vanhan Suomi auton pohja, talvirenkailla ajettu kaikkiaan 8000 km kolmen eka vuoden aikana, se oli sitä aikaa kun oli auto niin uusi kuten myös meidän karavaanariura, piti päästä joululomalla ja talvilomalla reissuun autolla, sen jälkeen ei lainkaan...ja hiekkateitä auto on nähnyt todella vähän. Nyt talvirenkaat aluvanteilla odottavat varastossa kumin kovenemista.

Olen huuhdellut alustan joka reissun jälkeen, tässä tulos.  8)

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Autolla ajeltu nyt kaikkiaan n. 56000 km, ruostesuojaus on edelleen tekemättä kun täällä savossa se ei ole niin läpihuutojuttu kuin etelässä jossa suojaamoja enempi, kovin kauaskaan en viitsi lähteä joten vielä mennään näin.

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä tommosta kehtaa konttorilla näyttää. Kyllähän se on tiedossa ett puhas auto ei ruostu niinku ikipaskass oleva...
Hienon näkönen on pohja

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  1.08.2013     kello on 11:43 ---Olen huuhdellut alustan joka reissun jälkeen, tässä tulos.  8)

--- Lainaus päättyy ---

:o *Nostaa hattua ja kumartaa syvään* Siinä sitä olisi tavoitetta varmaan itse kullekin Thumb

reissuauto:
Jos tuon vielä ruostesuojais niin olisi huolettomat ajat vielä pitkälle eteenpäin kun ajan myötä sinne tulee väkisinkin iskuja kivistä ja ruostuminen alkaa.

88k5:
Ei voi kuin ihailla ihaan pohjan puhtautta - kaikkihan lähtee siitä, että ei sotke  8)
Ransusta on vielä Saaren- ja Hiidenmaan liuskehiekka- ja kalkkikiven pölyt pesemättä alusasta kun ajoa ollut..

Saattaa jostakusta tuntua ilkeältä sotkea massoilla puti puhdasta auto, mutta niin tein 6v ja 57.000km sitten, mutta ei ole ruostetta kuin pakoputkenklemmarei ssa ja viim. kuvan ruuvissa joka yhdistää abs-muovi ja lasikuidun - ei pääse tauti leviämää  :P

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View