Noi teippivirityksen laukeaa viimeistään kesähelteillä!!!
Noi teippivirityksen laukeaa viimeistään kesähelteillä!!!
|
Noi teippivirityksen laukeaa viimeistään kesähelteillä!!! onpas huono kuva mutta kait siitä verhon kiinnitys selviää ![]() Voisi kai tuohon epoksilla liimata jotain jämäkkää nauhaa, mitä ja mistä sellaista saisi? Muita ideoita? Sama vika hakkaraisella vaunun etuikkunan verhossa, listasta on verho irti noin 10 sentin matkalta... eikö tosiaan ole niin jämäkkää teippiä olemassa joka pysyy? Oulusta pohjolankumesta löytyy kaikenlaista kumi/lista osaa. Mutta jos tuon verhon purkaa ja käytttää paikallisella suutarilla joka ompelee tuon nauhan kiinni,niin ei varmaan hinnan kirous ja tukeepahan samalla niiden yritystoimintaa. eikö tosiaan ole niin jämäkkää teippiä olemassa joka pysyy? Meillä oli ainakin edellinen omistaja käyttänyt jesaria ( http://hikipedia.info/wiki/Jeesusteippi ), eikä sillä ainakaan pysynyt... Helpointa on oikeesti neuloa (tai teettää sama vaikka suutarilla) kuja ja pujottaa kujaan vailla ohutta sähköjohtoa. meillä vaimo ihan itse omin kätösin ompeli verhon kasaan ja tuli hyvä Ei kai noin pieneen työhön vaimoa tarvita. Kyllä raavas mies tuon osaa tehdä itsekin. ![]() työnjohto hommia itellä. mulla on niin herkät sormet. ne ei sovi neulan kans yhteen Tää oli hyvä, jos nyt olen yhtään ymmärtänyt taustapuolta... ![]() |