Tekniikkakeskustelut > Projektit

Solifer T 50 vm 1982 (Tonnin projekti)

<< < (20/66) > >>

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: Desibeli -  1.08.2013     kello on 23:11 ---
Tuo kasetti Wc olisi kyllä hyvä ratkaisu, mutta tällä pudjetilla mahdoton toteuttaa. Pudjetti muutenkin menee pitkäksi.

- Desibeli

--- Lainaus päättyy ---
paas lukien parit asennus ohjeet mittoineen ja tee seinään valmiiksi tulevan luukun ympärille rimotus.. on se helppo nakata kasetti vc pirttiin ku parin vuojen pääst on vaurastunu,, ta ehkä aikasemminkin tehny löydön

Desibeli:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 -  2.08.2013     kello on 00:10 ---paas lukien parit asennus ohjeet mittoineen ja tee seinään valmiiksi tulevan luukun ympärille rimotus.. on se helppo nakata kasetti vc pirttiin ku parin vuojen pääst on vaurastunu,, ta ehkä aikasemminkin tehny löydön

--- Lainaus päättyy ---
Kiitos
Tämän taidankin vielä tehdä. Tässä vaiheessa helppo homma.
Eihän sitä koskaan tiedä milloin uuden pytyn saa. Sitten luukun valmistukseen ja homma on kunnossa.

- Desibeli

teebasso:
Mä olen vähän ihmetellyt tuota hinkua kasettivessaan. Meinaan ostoa.. Mulla on ollut molempia niin portapotteja kuin kasetteja. Olen kuitenkin kallistunut portan kannattajaksi. Syy siihen on sen mukaanotto muillekin matkoille( on kerran pelastanut euroopan retkellä pakussa mukana olleena kiusallisilta tilanteilta kun sain ruokamyrkytyksen Malmössä) . Talvella ei tarvi kaivaa polkuja luukulle. Ei jäätyneitä lukkoja tai luukkua.Tyhjennys melkein helpompaa. Ei mitään huonoa sanottavaa hepottimesta. Halpa ja siisti kun voi koko systeemin desinfioida hetkessä. Tainnut kasetti olla vain trendi kaluste.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: teebasso -  2.08.2013     kello on 15:33 ---Mä olen vähän ihmetellyt tuota hinkua kasettivessaan. Meinaan ostoa.. Mulla on ollut molempia niin portapotteja kuin kasetteja. Olen kuitenkin kallistunut portan kannattajaksi. Syy siihen on sen mukaanotto muillekin matkoille( on kerran pelastanut euroopan retkellä pakussa mukana olleena kiusallisilta tilanteilta kun sain ruokamyrkytyksen Malmössä) . Talvella ei tarvi kaivaa polkuja luukulle. Ei jäätyneitä lukkoja tai luukkua.Tyhjennys melkein helpompaa. Ei mitään huonoa sanottavaa hepottimesta. Halpa ja siisti kun voi koko systeemin desinfioida hetkessä. Tainnut kasetti olla vain trendi kaluste.

--- Lainaus päättyy ---

Olen kymmeniä tuhansia vetänyt vaunua jossa portapotti pyöri huussissa, onneksi sitä huolta ei enää ole. Ja sen astian kantaminen sisältä nyt ei myöskään ole järkevää kun sen voi ulkoa saada kasettivessalla. Voi toimia jos ei kulkimella liiku.

Haapaniemen Paroni:
Ehdottomasti kasetti WC,vaikka menee ekuja...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View