Tekniikkakeskustelut > Projektit
Solifer T 50 vm 1982 (Tonnin projekti)
tkunnas:
--- Lainaus käyttäjältä: Desibeli - 31.07.2013 kello on 23:31 ---Nyt vaan pitäisi saada jostain se kasetti-cw tai ainakin siihen kuvat, jotta voisi mitoittaa seinäelementtiin aukon kohdan. Antakaapas vinkkiä ja linkkiä asiasta.
--- Lainaus päättyy ---
Netistä löytyy. Esim. Thetfordin kasettivessojen asennusohjeita on täällä:
http://www.thetford-europe.com/en/service/manuals/toilets.aspx
plagu:
kasetti vessaa itsekkin pohtinu tuohon kaabeen, en vain ole jaksanut soitella purkaamoilla ja edes kysyä, liekö kellään haisua hintatasosta? uusihan on luokkaa 700e
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: plagu - 1.08.2013 kello on 13:16 ---kasetti vessaa itsekkin pohtinu tuohon kaabeen, en vain ole jaksanut soitella purkaamoilla ja edes kysyä, liekö kellään haisua hintatasosta? uusihan on luokkaa 700e
--- Lainaus päättyy ---
uuethan lähtee 500€ ylös päin ja käytetyt mun kokekemuksen mukaan tuikass, ite ettiny niit ja toki tos viimesyksynä yhen C200:n löysin makso 200 € ja oli kyll iha siisti ja toimiva.. toisenki ostasin toho matkaajaan ku sattus kohille..
vaunu purkaamoja oon soitellu ja aina ei oota
Desibeli:
Projekti jatkuu
Kärryn metallirunko törkätty talliin. Suojaan pahan maailman ilmoilta ja tuulilta.
Huomenna käyn viemässä kaatopaikalle toisen kuorman vaunusta. Viimeisetkin homeet on sitten hävitetty.
Nyt pitää alkaa ostella tavaraa. Huomenna käyn hakemassa vanerit lattiaan ja seiniin.
Tuo kasetti Wc olisi kyllä hyvä ratkaisu, mutta tällä pudjetilla mahdoton toteuttaa. Pudjetti muutenkin menee pitkäksi.
Seinien pintamateriaalia olen pohtinut. Kannattaako vaneri maalata vai tapetoida.
Jos tapetoi, niin onko paperi vai vinyyli tapetti parempi?
Eikös seinien pitäisi olla sisältä vesitiiviit, ettei kosteus pääse sisäkautta seinärakenteisiin?
Mutta eihän kosteus pääse seinän sisältä kuivumaan ulkopellin läpikään, joten taitaa jäädä sinne hometta keräämään. Mikäli sisällekkään ei pääse tapetin läpi kuivumaan.
- Desibeli
Kara Vaani:
Seinien ei tarvi olla tiiviit. Pääasia että ilmanvaihto vaunun sisällä on hyvä. Vinyylitapetti ilman muuta. Joustaakin aavistuksen paremmin kuin paperi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta