Tekniikkakeskustelut > Projektit

Solifer T 50 vm 1982 (Tonnin projekti)

<< < (21/66) > >>

4ntti:
Joku tuolla kommentoi vanerien hintoja, itse käytin 3mm kovalevyä sisäpinnoissa kun uusin etu ja takapään omasta soliferista. On halvempaa (olikohan jotain 6e/levy) ja taipuu helpommin kaareviin osiin. Miinuksena tietenkin paino ja tässä kun uusitaan kaikki seinät, voi äkkiä käydä niin että kokonaispaino karkaa..

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 -  2.08.2013     kello on 20:01 ---Ehdottomasti kasetti WC,vaikka menee ekuja...

--- Lainaus päättyy ---
      Enpä montaa ekee antaisi kasettivessasta, kun en siihen ole tottunut, en osaa kaivata.

plagu:

--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti -  2.08.2013     kello on 22:18 ---Joku tuolla kommentoi vanerien hintoja, itse käytin 3mm kovalevyä sisäpinnoissa kun uusin etu ja takapään omasta soliferista. On halvempaa (olikohan jotain 6e/levy) ja taipuu helpommin kaareviin osiin. Miinuksena tietenkin paino ja tässä kun uusitaan kaikki seinät, voi äkkiä käydä niin että kokonaispaino karkaa..

--- Lainaus päättyy ---

Mä käytin jotai sellasta mitä kirjahyllyjen yms taustat on oisko vaik pehmeelevyy :D halpaa ja ajaa asiansa loistavasti

Weicco:
Lisäsin äänestyksen kun tuntuu olevan kahtamieltä asiasta  :D

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö -  2.08.2013     kello on 22:22 ---      Enpä montaa ekee antaisi kasettivessasta, kun en siihen ole tottunut, en osaa kaivata.

--- Lainaus päättyy ---

Sitten kun sitä saat kokeilla niin eketkin rupeaa liikkumaan. Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View