Tekniikkakeskustelut > Projektit
Solifer T 50 vm 1982 (Tonnin projekti)
4ntti:
Joku tuolla kommentoi vanerien hintoja, itse käytin 3mm kovalevyä sisäpinnoissa kun uusin etu ja takapään omasta soliferista. On halvempaa (olikohan jotain 6e/levy) ja taipuu helpommin kaareviin osiin. Miinuksena tietenkin paino ja tässä kun uusitaan kaikki seinät, voi äkkiä käydä niin että kokonaispaino karkaa..
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 2.08.2013 kello on 20:01 ---Ehdottomasti kasetti WC,vaikka menee ekuja...
--- Lainaus päättyy ---
Enpä montaa ekee antaisi kasettivessasta, kun en siihen ole tottunut, en osaa kaivata.
plagu:
--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 2.08.2013 kello on 22:18 ---Joku tuolla kommentoi vanerien hintoja, itse käytin 3mm kovalevyä sisäpinnoissa kun uusin etu ja takapään omasta soliferista. On halvempaa (olikohan jotain 6e/levy) ja taipuu helpommin kaareviin osiin. Miinuksena tietenkin paino ja tässä kun uusitaan kaikki seinät, voi äkkiä käydä niin että kokonaispaino karkaa..
--- Lainaus päättyy ---
Mä käytin jotai sellasta mitä kirjahyllyjen yms taustat on oisko vaik pehmeelevyy :D halpaa ja ajaa asiansa loistavasti
Weicco:
Lisäsin äänestyksen kun tuntuu olevan kahtamieltä asiasta :D
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 2.08.2013 kello on 22:22 --- Enpä montaa ekee antaisi kasettivessasta, kun en siihen ole tottunut, en osaa kaivata.
--- Lainaus päättyy ---
Sitten kun sitä saat kokeilla niin eketkin rupeaa liikkumaan. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta