Tosi hieno laite... onks sääsuojattu kans?
Huonolla säällä sieltä kuuluu hieman enemmän haja-ääniä ja hoputusta, mutta kyllä se periaatteessa toimii säällä kuin säällä

Tosi hieno laite... onks sääsuojattu kans? Huonolla säällä sieltä kuuluu hieman enemmän haja-ääniä ja hoputusta, mutta kyllä se periaatteessa toimii säällä kuin säällä ![]() Kyllä tuo tapaus menee jo kulttuurin ja taiteen puolelle, yksi ainoa puu nurmikentällä ja siihen onnistuu osumaan.
Tilataidetta ja performanssia vähemmistön edustajilta - sitähän kulttuurisuomalaise t kesältään hakevat. Kyllä tuo tapaus menee jo kulttuurin ja taiteen puolelle, yksi ainoa puu nurmikentällä ja siihen onnistuu osumaan. Eikös se yksittäinen puu tai tolppa juuri ole se kaikken vaarallisin, kun sitä ei ehkä osaa odottaa edes olevan? Niin se vaan on
että kova on vetovoima noilla puilla tällänenkin tapaus tuli kerran vastaan ![]() Eikös se yksittäinen puu tai tolppa juuri ole se kaikken vaarallisin, kun sitä ei ehkä osaa odottaa edes olevan? Sama noissa ojaan ajoissa jos tiellä katuvalot/tolpat niin jo toki se varmasti osuu siihen. Huonolla säällä sieltä kuuluu hieman enemmän haja-ääniä ja hoputusta, mutta kyllä se periaatteessa toimii säällä kuin säälläNäin sen on meilläkin mennyt.. ![]() Meillä on käytössä radiopuhelimet pahoja paikkoja varten. Kävelevä peruutuskamera selostaa minulle sitä kautta ohjeita. Meillä käytetään myös usein radiopuhelimia hankalammissa paikoissa - valmistaja ollut tähän asti Nokia ja operaattorina DNA - maksajana yleensä työnantaja ![]() Näin sen on meilläkin mennyt..Sää se viimeksi mulle ohjeita antelit jotta mihin vaunua pitää kääntää.. Tuossa Adriassa tehtaalla asennettu peruutustutka neljän sensorin kanssa oli ihan toimiva kapistus mutta kyllä se vaan aina oli hiukan epävarma tunne ennen peruutuskameraa, nyt kamera näyttää taakse aina sinne 7 metriin asti joka on käytössä aina ajettaessa, kameran linssi ei sotkeennu edes sateella kun se on katossa, ei takaseinässä.Minkälaisen kuva se antaa perästä?? Onko siinä laajakuva linssi vai onko se niin kattava että siihen voi luottaa.Mites tuo kiinnitys,onko pelkoa että reikä päästää kosteutta läpi jos on porattu läpi?? Vanhuksilla on samanlainen mutta alempana joten jää jotain katveeseen. Hommasivat juurikin perän näkyväisyyden takia. Taisipa tapahtua pieni pusu johonkin vaikka rauhallisesti peruuttivat ja peileistä katsoivat joten siksi hankkivat kapistuksen.Mutta aina sinne kerpele jää jotain huomioimatta.Ei se ole tyhmyyttä tai osaamattomuutta välttämättä jos onnettomuus sattuu. Tiedän vanhukset tarkoiksi ihmisiksi jotka eivät välinpitämättömästi kohtele kalustoa. Voinee pistää vaikka vanhuuden piikkiin eikä sekään ole rikos.. ![]() Sää se viimeksi mulle ohjeita antelit jotta mihin vaunua pitää kääntää..Missä lie sun perruutuskamera huitelin niin jouduin tuuraa.. ![]() Missä lie sun perruutuskamera huitelin niin jouduin tuuraa..Kerpele kun vaunuun taitaa olla hankalampi saada joten helpompi nakittaa kaveri heiluttamaan käsiään. Ja sinnehän se Kaabe solahti Wolvon avulla.. ![]() On se automaatilla helppoo waikka 12 kertaa yrittää.. Kerpele kun vaunuun taitaa olla hankalampi saada joten helpompi nakittaa kaveri heiluttamaan käsiään.Eukkoas mä tarkoitin. No menihän tuo paikoilleen ihan karkeammallakin äänellä. ![]() Eukkoas mä tarkoitin.Eukko oli vasta mua ilmoittamassa joten kaverin apu oli todella paikallaan kun mulla oli kiire tiedät kyllä minne..Äkkiä vaunu parkkiin ja manox seuraavaan kohteeseen.. Ja sen seurauksena olihan meillä mahtava viikonloppu...Wais mitä.. ![]() |