Minä en itse tykkää mistään kemikaleista, mutta
se on vain minun oma kantani.
Reilut kolkyt vuotta noita säiliöitä käytetty vain
välilla huuhtelemalla raikkaalla vedellä, ja
sieltä hanasta otan juomaveteni.
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Minä en itse tykkää mistään kemikaleista, mutta se on vain minun oma kantani. Reilut kolkyt vuotta noita säiliöitä käytetty vain välilla huuhtelemalla raikkaalla vedellä, ja sieltä hanasta otan juomaveteni. Tuota olen käyttänyt. Aikaisemmin oli tablettimuodossa nykyään nestemäisenä. Ihan viikonloppureissull ekin tuota veden sekaan koska yleensä tankkaan porakaivovettä. Minä en itse tykkää mistään kemikaleista, mutta Samoin olen itse tehnyt nämä viisi kesää, ei mitään kemikaaleja ole tullut säiliöön laiteltua, ei ainakaan vielä mutta jos niitä ulkomaan reissuja meinaa tehdä ja samoja vesiä pitää useamman päivän niin voinee se järjestelmä limottuakin mutta teille jotka noita kemikaaleja käytätte niin onko mitään sivumakua vedessä ? On huomattavasti helpompaa pitää kasvustot ja limat poissa kokonaan kun niitten poistaminen sen jälkeen kun ovat ilmestyneet.
Vesilaitosten vesi tuskin on täysin vailla kemikaaleja sekään ja jos tankkaan Helsingin veden vettä viikonloppureissull e, niin lisäaineet jää käyttämättä. onko mitään sivumakua vedessä ? Ei tuosta Micropur:ista tule minkäänlaista sivumakua. Teho perustuu hopeaioneihin. Vaunun vesiä käytetään hammaspesuihin ja satunnaisesti tulee juotuakkin. Tuo Kimi:n mainitsema Motonet:in myymä aine saattaa olla koostumukseltaan aika lähellä tätä Micropur:ia. Purkissa näyttää lukevan klooriton. Toisaalta hyvähän sen täytyy olla koska kertojat elää. Oma vesi tulee alimmalla vaihtoehdolla hiekkaharjujen läpi.
Sivuja: [1] Siirry ylös
|