Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi
Etäohjattava gsm pistorasia
K.E.V:
Sehän riippuu siitä mitä laitteita sinne vaunuun vie. Kaikkien täytyy olla autokäyttöön hyväksyttyjä. Esim tavallinen kotilämpöpuhallin on kielletty , mutta taas http://www.siilincaravan.fi/verkkokauppa/naytatuote.php?lTuoteTunniste=1729 on toimintavarma -20c saakka. Mahdollisesti tuo TUTA ei ole kuin huoneiston sisäkäyttöön hyväksytty?
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Beedro - 19.07.2013 kello on 09:10 ---Minun aiempaan vaunuuni laitettiin siten, että pannun kaapeli meni normaalilla pistotulpalla pistorasiaan. Etäohjattava rasia väliin ja sillä homma toimi. Syöttövirta oli muutoin vaunuun päällä koko ajan ja latasi tarpeen vaatiessa akkua.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on ollut Caravan control kahdessa, edellisessä ja nykyisessä. Tulee myös seuraavaan :D
Helppo laite, saa tekstareilla säädettyä lämpötilat jne. Ei tuo nyt itse asennettuna ole kallis, eikä tartte viritellä. On kaksitaajuinen verrattuna vaikka Nokia 3310 puhelimeen mikä toimii vain gsm 900 verkossa.
Aaron:
Auton sisätilalämppäri, defa termini 2100w, sehän nyt ainakin on autokäyttöön hyväksytty.
Beedro:
Tämä nyt menee hieman ohi alkuperäisen aiheen mutta kysäisempä kuitenkin. Nykyiseen vaunuuni on edellinen omistaja asentanut hälyttimen. Järjestelmässä on magneettikytkimiä joka paikassa, liikeilmaisimia, kaasu- ja savuilmaisimet. Ajattelin et kuka nyt tollasen vaunuunsa laittaa. Nyt sitten hieman tutkiessani laitteen käyttöohjekirjaa ja siitä ilmeni et laitteeseen voidaan ohjelmoida 1-15 erillisen sähkölaitteen ohjausta. Olisiko nyt niin, että laite toimii kuten Caravan Control. Laitteen merkki on PowerMax Pro. Kuinka pystyn tarkistamaan onko pannun ohjaukselle laitettu etäkäynnistysmahdol lisuus? Pannu on Alde 3010. Onko kukaan törmännyt ko. laitteeseen?
Weicco:
^
En ole törmännyt, mutta pikaisella googlettamisella löytyi seuraavaa http://www.visonic.com/Data/Uploads/PowerMaxPro_PartitionII_Finnish_User_Guide_D300818.pdf
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta