Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi

Etäohjattava gsm pistorasia

(1/11) > >>

Aaron:
Miten olette hoitaneet kausipaikalla talvella lämmityksen päälle laiton, kun ei ole lämmityksen päällelaittopalvelu a? Toimiiko etäohjattavat pistorasiat pakkasella, jos laittaisi vaunun sisään ja ohjaisi sillä sähköpuhallinta ja laittaisi varsinaisen lämmittimen päälle kun menee vaunulle. Sellainen järjestelmä olisi ainakin yksinkertainen toteuttaa.

Jushi69:
No varmaan helpottaas ihmeesti kun kerrot Vaunun ja mallimerkit missä majailet.Mikä lämmitys järjestelmä.. Thumb Thumb
Lähetäänkö näistä vaikka....

nike:
Työkaveri ohjaa TUTA-S30 GSM power socket:lla mökillään olevaa lämpöpatteria ja hyvin on kuulostanut toimivan myös pakkasella.

Mulla saman valmistajan GSM pohjainen kamera vaunussa ja toimii sekin -30 asteessa vaikka sillekkin on Tuta luvannut alimmaksi käyttölämpötilaksi -10, kuten tuolle pistokkeellekkin.

Aaron:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 18.07.2013     kello on 01:34 ---No varmaan helpottaas ihmeesti kun kerrot Vaunun ja mallimerkit missä majailet.Mikä lämmitys järjestelmä.. Thumb Thumb
Lähetäänkö näistä vaikka....

--- Lainaus päättyy ---
Vaunu on kymmenen vuoden ikäinen Kabe diamant, alden lämmityksellä.

Beedro:
Minä olen ohjannut vaunua talven juuri tuollaisella Tuta S30 pistorasialla. Hyvin toimi koko talven ja näyttää myös lämpötilan, josta voi varmistaa lämmityksen kytkeytyneen päälle. Verkkokaupassa jotain 90 euron luokkaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View