Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi

Etäohjattava gsm pistorasia

<< < (3/11) > >>

nike:

--- Lainaus käyttäjältä: Beedro - 18.07.2013     kello on 10:00 ---Minä olen ohjannut vaunua talven juuri tuollaisella Tuta S30 pistorasialla. Hyvin toimi koko talven ja näyttää myös lämpötilan, josta voi varmistaa lämmityksen kytkeytyneen päälle. Verkkokaupassa jotain 90 euron luokkaa.

--- Lainaus päättyy ---

Näyttäis olevan 68,90eur.
http://www.verkkokauppa.com/fi/search?q=tuta-s30

Aaron:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 18.07.2013     kello on 10:56 ---Itse asensin tällaisen Kabeen ja sitä ohjataan kännykällä.
Makso kaikkinensa joku 100 €.Hyvin on pelittänyt.Tosin kännykkä piti laittaa finnfoamin sisään ja sen kännykän akun lämmitykseen hommasin led polttimon jolloin kännykkä selviää kovastakin pakkasesta.
Itselläni on digipaneeli johon kytkin tuon härpäkkeen ja valitsin ulkopuolisen ohjauksen.Mikä paneeli sinulla Aaron on??
http://probyte.fi/oscom/product_info.php?products_id=210&osCsid=974cd14b331945c371992573d6a9913e

--- Lainaus päättyy ---
Paneeli on sellainen vanhemmanmallinen kytkimillä oleva.
Pitääpä varmaan viikonloppuna käydä verkkokaupasta noutamassa tuollainen tuta. Taitaa olla yksinkertaisin sillä toteuttaa etäohjaus.

K.E.V:
Onhan se yksinkertainen  ::) Mites meinaat tuon Alde:si kytkeä siihen pistorasiaan. Tuota pistorasiaa EI SAA sijoittaa ulkotiloihin , vaan on tarkoitettu sisäkäyttöön. Tietenkin jos sinulla on tuo sähkönsaantipaikka sisällä , mistä kaapelin vedät. Mikäli teet vaunun sisälle jotain virityksiä "paksuun sähköön" ja sattuu jotain. Palovakuutus ei korvaa. Tuo Jushin purkki on turvallisempi , se ohjaa Aldea mikä tekee kytkennät  Thumb

Beedro:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 19.07.2013     kello on 07:53 ---Onhan se yksinkertainen  ::) Mites meinaat tuon Alde:si kytkeä siihen pistorasiaan. Tuota pistorasiaa EI SAA sijoittaa ulkotiloihin , vaan on tarkoitettu sisäkäyttöön. Tietenkin jos sinulla on tuo sähkönsaantipaikka sisällä , mistä kaapelin vedät. Mikäli teet vaunun sisälle jotain virityksiä "paksuun sähköön" ja sattuu jotain. Palovakuutus ei korvaa. Tuo Jushin purkki on turvallisempi , se ohjaa Aldea mikä tekee kytkennät  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Minun aiempaan vaunuuni laitettiin siten, että pannun kaapeli meni normaalilla pistotulpalla pistorasiaan. Etäohjattava rasia väliin ja sillä homma toimi. Syöttövirta oli muutoin vaunuun päällä koko ajan ja latasi tarpeen vaatiessa akkua.

Aaron:
Jos ei ohjaa sitä alden ollenkaan, vaan sammuttaa sen kun lähtee vaunulta. Ajattelin vaunun sisälle, vaunun pistorasiaan tutan laittaa ja siihen laittaisin sellaisen öljytäytteisen patterin tai jonkinlaisen puhaltimen. Sitten kun vaunulle menisi, niin laittaisi varsinaisen lämmityksen päälle. Onkohan tuolla merkitystä palovakuutuksen korvattavuuteen. Eli sähköt olisi vaunussa päällä kokoajan, mutta alde vain sammutettaisiin lähtiessä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View