Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Ratin kääntö aiheuttaa kovan äänen

<< < (5/13) > >>

mike:
Jos on pesäpallomaila mukana ni kannattaa ottaa räpylä myös mukaan voi sit paremmin selittää tilanteessa et piti lyödä kunnari ku..

pouhe:
Tekniikasta en mitään ymmärrä lähes viisikymmentävuotta asentajana toimittuani. silti olen yhä edelleen sitä mieltä, että oikea öljy oikeaan paikkaan. ^-^

Naussi:
Ongelma poistuu öljyä lisäämällä, vika ei. Eli kait se jostain vuotaakin, jos ihan kuivaksi säiliö menee.

Tesurakk:
auto on ollut 2½ vuotta minulla, enkä ole katsonut noita öljyjä koskaan. Ei varmaan hirveesti vuoda, jos vuotaakin. Muuten vaihdoin tänään öljyt kokonaan, entisiä tuli pois noin 0,9 litraa. Liekö tullut  kaikki, en löytänyt mistään nestemäärää tuonne ohjaustehostimeen. Nytpä osaa katsella hieman tarkemmin tuotakin nestepintaa.  :)

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: Tesurakk - 20.07.2013     kello on 16:11 ---auto on ollut 2½ vuotta minulla, enkä ole katsonut noita öljyjä koskaan. Ei varmaan hirveesti vuoda, jos vuotaakin. Muuten vaihdoin tänään öljyt kokonaan, entisiä tuli pois noin 0,9 litraa. Liekö tullut  kaikki, en löytänyt mistään nestemäärää tuonne ohjaustehostimeen. Nytpä osaa katsella hieman tarkemmin tuotakin nestepintaa.  :)

--- Lainaus päättyy ---
varmaan tuli likipitäen kaikki pois.. kuulostaa aika oikeelta määrältä... monen muunkin kannattas vikasta tehostimen öljyä.. aika paljo jää vaihtamatta niin kauankuin ohjaus toimii, mutta monessa tilanteessa voisi jopa tuplantua ohjauksen käyttöikä parilla öljynvaihdolla.. ja aika hassua ett joissain autojen huolto ohjelmissa ei oo koskaan tehostimen öljyn vaihtoa ja joissain merkeissä on jopa filtteri tehostajanöljylle ja määritelty vaihtoväli öljylle ja filtterille.. va hiivattiki on niin hyvä auto jottei moisia tartte vaihella

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View