Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Akun irroitus

<< < (2/5) > >>

LMC-99:
Akun vaihdosta täällä kirjoittaa minimerkillä kokemusta on..
hitto meni minulla kerran autosta vaihtoon akku ja uutta sinne asensin, niin jo oli radio mykkä sen jälkeen.
Kas kun siinä oli koodi joka olisi pitänyt pimputtaa otsikkoon mutta kun hukka piiloon oli mennyt niin ei siinä auttanut kun ostaa uusi glarion.
Joten tuo mopoakku sillä aikaa kiinni hauenleuoilla on hyvä konsti..välttyä enemiltä ongelmilta.

janitkon:
Orkkisradioihin saapi koodit merkkiliikkeestä, ainakin olettaisin näin. Itselleni ainakin 2 autoon on koodit saaneet merkkiliikkeestä akun tyhjentymisen jälkeen.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Fenix - 14.07.2013     kello on 17:47 ---Jos epäilyttää akun irroitus, niin voihan siihen laittaa vaikka hauenleuoilla mopoakun kiinni vaihtotyön ajaksi. Niin ne tuolla akkuliikeissäkin tekee.

--- Lainaus päättyy ---

Tässä oli ainoa oikeasti järkevä ehdotus ja erittäin helppo. Vanhan akun irroituksessa pitää sitten olla nopea, ettei jännite tuurausakussa putoa liikaa. Thumb

jorma:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 14.07.2013     kello on 19:09 ---Tässä oli ainoa oikeasti järkevä ehdotus ja erittäin helppo. Vanhan akun irroituksessa pitää sitten olla nopea, ettei jännite tuurausakussa putoa liikaa. Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Joo, ja paitsi että pitää olla nopea, niin varottava ettei ne hauenleuat irtoa siinä tohinassa. Ei ne tietenkään muilla irtoa paitsi mulla. :D

Jgahpir:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 14.07.2013     kello on 19:09 ---Tässä oli ainoa oikeasti järkevä ehdotus ja erittäin helppo. Vanhan akun irroituksessa pitää sitten olla nopea, ettei jännite tuurausakussa putoa liikaa. Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on nyt apuvirtakaapeleilla siellä toinen akku kiinni. Eristää pitää kyllä hyvin nämä roikkuvat liitokset.
Onko muita syitä kuin radio, miksi pitäisi olla sähköä aina autossa?
Mikähän sellainen jännite on, mikä on auton mielestä pudonnut liikaa?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View