Ei niitä kuvia kannata pienennellä. Laitat vaikka photobuckettiin ne, niin saat linkitellä niin, että näkyy suoraan täällä. Pitää vain luoda käyttäjätunnus sinne, sen jälkeen helppoa, vaikkei olisi ennestään tuttua?
|
Ei niitä kuvia kannata pienennellä. Laitat vaikka photobuckettiin ne, niin saat linkitellä niin, että näkyy suoraan täällä. Pitää vain luoda käyttäjätunnus sinne, sen jälkeen helppoa, vaikkei olisi ennestään tuttua?
Kuvat on näköjään liian isoja tänne. (pitäs muokata pienemmäksi) Laita kuvat vaikka galleriaan ja linkitä ne sieltä tänne viestiisi (galleriasta saa linkin tätä varten). Ei niitä kuvia kannata pienennellä. Laitat vaikka photobuckettiin ne, niin saat linkitellä niin, että näkyy suoraan täällä. Pitää vain luoda käyttäjätunnus sinne, sen jälkeen helppoa, vaikkei olisi ennestään tuttua? Helpompaa käyttää orgin omaa galleriaa, ei tarvitse tehdä enää mitään käyttäjätunnuksia tms. ja linkityskin on helppoa kun galleriasta saa sen suoraan Taltiointitavoista viis, kiva seurata tätäkin projektia.
Kafin sielunelämästä mulla ei ole mitään tietoa. Jostain väärin tehdyistä saumoista huhupuhetta, missä lienevät?Kuvia kafista.
![]() ![]() ![]() http://karavaanari.org/index.php?action=gallery;sa=view;id=1252 (katoksen rakentamista) Toimiiko linkit ja kiitos avusta kuvitten linkityksestä? Joo, salasanan kyselyksi menee. En ole tuota orgin kuvapalvelua käyttänyt koskaan, mutta luulen että sieltä löytyy jokin suoralinkki, jolla saa kuvat näkymään suoraan tässä seinällä. Osaajat jelppikää!
Helpompaa käyttää orgin omaa galleriaa, ei tarvitse tehdä enää mitään käyttäjätunnuksia tms. ja linkityskin on helppoa kun galleriasta saa sen suoraan Gallerian salasana Gallerian salasana: No näin minulla tuli ilmoitus kun yritin katsella kafi projektia ![]()
No entäs nyt? Tervehdys. Onkohan viisasta alkaa remontoimaan vai teenkö suosiolla trailerin? Senverta hyvän näköiset tilat remontoida, että täältä liputetaan pelastamisen puolesta! Ilman katosta en tuohon ryhtyis. Selvittää vain aluks, missä ne rakennevirheet on noissa uusina tehty, ja tekee vähän paremmin! Kafithan ollut aikalaisikseen upeita vaunuja...
Onhan tuossa puuhaa, mutta sitä mukavampi sitten matkailla, kun on omatekoinen käytännössä koko vaunu.
|