Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Karavaanari.org tarrat, onko kiinnostusta?
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 28.06.2013 kello on 23:18 ---Sut tunnetaan muutenkin. ;D Autosta.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllähän automiehen pitää autostaan tunnistaa. ;D Thumb
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 28.06.2013 kello on 23:18 ---Mulle tarran tarkoitus olisi ainoastaan oleminen tunnistettavissa toiselle orgilaiselle, ei niinkään selittää asiaa naapureille tai asiaa tuntemattomille. Siksi pieni tarra paras, ja ehkä siitäkin nappaisin osan pois.
--- Lainaus päättyy ---
Mä vähän olen samoilla linjoilla, itse olen miettinyt tuosta tarrasta tuota oikeanpuoleista autokuvaa jonka alapuolella teksti keskustelufoorumi tuon tekstin paikalla näkisin paremmin tekstin kaikkien kaveri, tuo sinivalkea väritys kertoo kaikille orgilaisille olennaisimman, muille vain sen että onpas siisti tarra. :D
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 28.06.2013 kello on 23:21 ---Kyllähän automiehen pitää autostaan tunnistaa. ;D Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Tai rasvaisista ja öljyisistä käsistä. :D
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 28.06.2013 kello on 23:28 ---Tai rasvaisista ja öljyisistä käsistä. :D
--- Lainaus päättyy ---
Rasvat ja öljyt lähtee hyvin puhdistavalla autovahalla. :D
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 28.06.2013 kello on 23:29 ---Rasvat ja öljyt lähtee hyvin puhdistavalla autovahalla. :D
--- Lainaus päättyy ---
Niimpä, mutta sitten ei tunnista. Eikä mulla ole autovahaa. ;D
Alan:
Mulle riittäisi pelkkä nettiosoite tarrassa, tämähän alkaa olla jo muutakin kuin keskustelufoorumi. Sen termin voisi vaikka vaihtaa.
Venemiehen näpit ne rasvassa on, ja mettämiehen. Autolla ajelen puhtain käsin. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta