Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Karavaanari.org tarrat, onko kiinnostusta?

<< < (8/23) > >>

Fenix:

--- Lainaus käyttäjältä: humoristi - 28.06.2013     kello on 22:22 ---onko fenix:in logo tämmönen ??

http://karavaanari.org/logo/logo.jpg

--- Lainaus päättyy ---

Juurikin tuo. Sama kuva käytännössä siis näissä tarroissa tarjolla. Toki voisi noita "rekisterikilpi" versioitakin harkita, mutta ei nyt sotketa sitä tähän keskusteluun tämän enempää.

Humoristi:
perskules otan 4 kokoa 200×50mm jos teetät nuita tarroja  :D
voin laittaa vaikka rahan etukäteen  :)
pakko ostos  ;)

Turhan Höpöttäjä:
Oishan se hienoa että siihen saisi tunnuksen myös.  Thumb

relluttelija:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 28.06.2013     kello on 22:41 ---Oishan se hienoa että siihen saisi tunnuksen myös.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Aiheen aloituksesta näkee hinnan uniikille tarralle. Minun kautta vaikkapa 30 €/kpl, 400 mm pitkänä.
Sehän tässä ainakin minulla on pointtina, että vain yhtä simppeliä mallia tarjolla niin kustannukset pysyvät kurissa.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 28.06.2013     kello on 22:41 ---Oishan se hienoa että siihen saisi tunnuksen myös.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Sut tunnetaan muutenkin.  ;D Autosta.

-------------------------

Mikäpäs noissa tarroissa, kyllä kelpaa jos ja kun joku tekee. Pisteet viitseliäisyydestä molemmille/kaikille.

Mulle tarran tarkoitus olisi ainoastaan oleminen tunnistettavissa toiselle orgilaiselle, ei niinkään selittää asiaa naapureille tai asiaa tuntemattomille. Siksi pieni tarra paras, ja ehkä siitäkin nappaisin osan pois.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View