Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Karavaanari.org tarrat, onko kiinnostusta?

<< < (10/23) > >>

Vesseli:
Kiinnostusta on ja olen valmis ostamaan.

Sovittaisiinko yhteinen "kiinnittämisdirekti ivi"? Kiinnitetäänkö kulkimen molempiin päihin muiden tarrojen sekaan vaiko vain taakse. Ehdotukseni on vain taakse.

Humoristi:

--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 28.06.2013     kello on 23:48 ---Kiinnostusta on ja olen valmis ostamaan.

Sovittaisiinko yhteinen "kiinnittämisdirekti ivi"? Kiinnitetäänkö kulkimen molempiin päihin muiden tarrojen sekaan vaiko vain taakse. Ehdotukseni on vain taakse.

--- Lainaus päättyy ---

leiriydyttäessä ei kukaan org:lainen välttämättä tunnista kun tarra on takana piilossa  :-\

joten näkisin että edessä ja takana ?

relluttelija:
Itse laitan eteen ja taakse, mahdollisesti molemmissa päissä keskelle. Veturiin voisin laittaa osan tarrasta.
Näistähän on helppo napsia paloja pois jos haluaa vain osan, niin kuin joku tuola heittikin.

Edit: Kaikilla ei varmaan ole mahdollista laittaa keskelle, tai oikeaan reunaan, riippuen kulkimen omista tarroista.

Alan:
Ajattelin, että SFC tarran lähellä olisi hyvä. Sitähän muutenkin monet katsoo.

Eikä siksi tarvi olla iso.

Molempiin päihin, kun auto voi olla kummin päin vain. Vaunussa kai keula on näkyvämpi niin alueella kuin vastaantullessa.

winemaker:
Olen mukana, Fenixin tarra on hyvä.  Tekstejä vain voisi muuttaa, oikealle nettiosoite ja vasemmalle slogan, vaikkapa "Suomen suurin karavaanarisivusto".

Thumb

Paikka yhteisesti sovittu, vaunussa ja autossa edessä oik. heti ikkunalinjan alapuolella.  Soveltaen niissä kulkimissa missä ohje tuottaa ongelmia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View