Nyt voin ilmoittaa, että tulen varmasti. Jos oma kuljin ei ole kunnossa, niin sitten vanhempien hymerillä. Mukana tuo meillä asuva nainen ja 1-4 lasta, iältään 3, 13, 13 ja14.
Yritetään saada lomapäiväksi ko. perjantai, että päästäis ajoissa liikkeelle. Tänään en kehdannut vielä kysellä, kun aamulla aloitin työt pitkän loman jälkeen.
Yritetään saada lomapäiväksi ko. perjantai, että päästäis ajoissa liikkeelle. Tänään en kehdannut vielä kysellä, kun aamulla aloitin työt pitkän loman jälkeen.
Jos oikein laskin, kolme orgilaista olisi tulossa "varmasti", siis ei anna aihetta paikan varaamiseen suuremmalti.
Paikan päällä katsotaan miten sijoitumme alueelle, jos haluamme oman alueen, on hyvin mahdollista majoittua maastopaikoille joihin saadaan kalusto lähekkäin jne.
Olen perjantaina vastassa ja tunnistan orgin tarrasta tulevat tai kysykää minua (Olli), kuuluttavat ja tulen paikalle!
laitan neilikan rintaan noh jos sit vain orginlogon jossa lukee sipu siittä minut tunnistaa ja koosta ,en ole mikään kukkakeppi nääs kaikkea muuta uuh mutta ,kun näätte ohukaisen ja paksukaisen niin moikatkaa ihmeessä sillä siinä olen toinen minä ja toinen kultsi
Kovasti on harkittu ja vedetty pitkää tikkua, kaiikista houkuttelioista huolimatta kemiönsaari voitti.. pitäkää hauskaa .. kait jossain jokupäivä törmätään..