Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Aloittelijalle neuvoja matkailuauton hankintaan
reiska14:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 16.05.2014 kello on 10:49 ---Asunto-osan rakenne eka, moottori ja sen teho toka, haluttu vetotapa ja alusta kolmas, hilppeet, jotka on vaikea lisätä jälkeenpäin (Truma vai Alde, ilmastointi ym), neljäs. Muut sitten.
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
eura665:
Fiiliksen mukaan, mikä tuntuu käteen sopivalta, kyllä ne puutteet ja hyvätpuolet löytyy ajankanssa ja sen mukaan sitten varustelemaan.
Lähetetty minun HUAWEI G700-U20 laitteesta Tapatalkilla
MCL:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 15.05.2014 kello on 19:26 ---Sellaisen eroavaisuuden toisin hlöauto vs m-auto vertailuun sisälämpöjen suhteen, että m-autossa on ihan toisella tavalla ilmakuutioita, auringon lämpösäteilyä tulee paljon vähemmä sisään (käytännössä vain etulaseista - lisäksi vielä korihan on suurelta osin lämpöeristetty. Värikin on yleensä valkoinen :D
--- Lainaus päättyy ---
Miksi sitten valkoinen asuntovaunu on myös auringossa saunalämmin sisältä tavallisena suomalaisena +23C kesäpäivänä? Miten lämpöeritys auttaa kun sisään virtaa ilmanotoista koko ajan lämmintä ilmaa? Teippaatko ne umpeen? ::)
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: MCL - 16.05.2014 kello on 12:24 ---Miksi sitten valkoinen asuntovaunu on myös auringossa saunalämmin sisältä tavallisena suomalaisena +23C kesäpäivänä? Miten lämpöeritys auttaa kun sisään virtaa ilmanotoista koko ajan lämmintä ilmaa? Teippaatko ne umpeen? ::)
--- Lainaus päättyy ---
Siksi, että ilma ei vaihdu tarpeaksi nopeesti, vaan lämpiää sisällä, kun aurinko paistaa ikkunoista. Minulla oli wanhassa ilmanotto lattian alta ja laitoin reikiin puhaltimet. Tuleva oli mahdollisimman viileää ja ylipaine vaihtoi sisältöä kohtuullisesti.
mike:
Mulla oli tärkein kriteeri että mahtu talon parkkipaikalle!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta