Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Aloittelijalle neuvoja matkailuauton hankintaan

<< < (38/52) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: doxxistor - 15.05.2014     kello on 23:50 ---
Tuosta ilmastoinnista vielä sen verran, että olen matkustanut ilmastoidulla ja ilmastoimattomalla autolla suomessa/ulkomailla useita kertoja ja voin sanoa, että takatalli ja varsinkin markiisi ovat tärkeysjärjestykses sä ennen ilmastointia, mutta olenkin vielä nuori kaveri ja pumppu kyllä kestää hieman lämpimämpääkin keliä ;).

--- Lainaus päättyy ---

Vakkari eka, ilmastointi toka, muut rojut sitten.   ...Minun mielestä.  ;)

88k5:
Juu, kyllä minustakin ensiksi tulee auto ominaisuuksineen, ja sitten asumispuoli hilppeineen, joita on helppo lisätä jälkikäteen, esim. tuo markiisi.

Näin siis meillä kun reissaamisjuttu on ykkönen.. ei siis ole ihan sama, mikä pullapakualusta alla  ;)
Toki lähtökohtana on perheen kokoa vastaavat matkustus/yöpymistilat tavaratiloineen.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 16.05.2014     kello on 09:52 ---Vakkari eka, ilmastointi toka, muut rojut sitten.   ...Minun mielestä.  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä...
Vakkari ja ilmastointi on hienoja juttuja mullakin, vaikka on jo wanha kuljin.
Voi keittää vaikka kaffet matkan aikana, kun kytkee vakkarin päälle.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 16.05.2014     kello on 09:52 ---Vakkari eka, ilmastointi toka, muut rojut sitten.   ...Minun mielestä.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Asunto-osan rakenne eka, moottori ja sen teho toka, haluttu vetotapa ja alusta kolmas, hilppeet, jotka on vaikea lisätä jälkeenpäin (Truma vai Alde, ilmastointi ym), neljäs. Muut sitten.

Humppeli 1:
 Thumb Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Sadetunnistemella lasinpyhkiä ,kolmanneksi........

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View