Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Aloittelijalle neuvoja matkailuauton hankintaan

<< < (37/52) > >>

Alan:
+30 C menee vielä jotenkin, mutta kun pistetään 6 astetta nokkiin alkaa ahdistamaan. Tuo on mun maksimi, kun olen vältellyt tietoisesti kuumaa kautta.

Viikkoa aikaisemmin oli etelämpänä Kroatiassa mennyt +40 C rikki. Ei kivaa.

reiska14:

--- Lainaus käyttäjältä: doxxistor - 15.05.2014     kello on 15:46 ---Nyt muuten löytyi sellainen auto, mikä vaikuttaa kaikin puolin hyvältä. Moottorissa on tehoa ja nukkumapaikkoja on tarpeeksi. Hometta ei ole eikä kosteudestakaan ole merkkejä, vaikka auto 15 vuotta vanha onkin. Auto haettu saksasta 4v sitten ja myynnin syykin on selvä, kun perhe on kautta rantain puolitutun tutuntutuntuttu  :). Vimosen päälle oli siistissä kunnossa. Koeajolle saan vloppuna. Onhan tuo hieman yli budjetin, mutta mahdollisuuksien rajoissa, jos myyjä edes vähän suostuu tulemaan vastaan. Huoltohistoriakin näyttää hyvältä ja jakohihnaremonttiki n on vasta tehty. Nastarenkaathan tuossa on mukana, eli talvikäytössäkin on ollut (mihin se ei itselleni ole tulossa - ainakaan näillä näkymin). Tuo iso takatallikin on tosiaan ollut asia, mistä olen haaveillut, mutta siitä olen ollut valmis tinkimään. Hyviä vinkkejä ja huomioita olen kyllä täältä saanut ja kovin kiitollinen niistä olen  Thumb. Tämä ostovaihe se on aina niin jännittävää, kun innostusta on vaikka muille jakaa :). Pari muutakin on viikonloppuna tulossa koeajolle, joten maanantaina ollaan taas paljon viisaampia.

--- Lainaus päättyy ---

Kävin tuota katsomassa, kun itselleni katselin autoa.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: reiska14 - 15.05.2014     kello on 21:29 ---Kävin tuota katsomassa, kun itselleni katselin autoa.

--- Lainaus päättyy ---

Kerro ihmeessä lisää.  :)

doxxistor:

--- Lainaus käyttäjältä: reiska14 - 15.05.2014     kello on 21:29 ---Kävin tuota katsomassa, kun itselleni katselin autoa.

--- Lainaus päättyy ---

Eihän tuollaista kiusaavaa viestiä saa laittaa ilman, että kertoo lisää  ???. Tosin myyjä sanoi kyllä edellisen kaverin vasta käyneen, mutta epäili että tämä oli ostajalle liian iso ja hakusessa oli ehkä enemmänkin neljän sängyn auto. Olitko kehunut sisustaa siistiksi, vai oliko vain myyjän puhetta? Muistaakseni myyjä tuumasi, että sinun (?) lisäksesi muita ei oikein ole käynytkään autoa katsomassa, tai sellaiseen käsitykseen jäin. Eikös tällaisen foorumin idea ole kuitenkin auttaa hengenheimolaista auton hankinnassa, vai olenko liian samanlaista autoa hakemassa??

Tuosta ilmastoinnista vielä sen verran, että olen matkustanut ilmastoidulla ja ilmastoimattomalla autolla suomessa/ulkomailla useita kertoja ja voin sanoa, että takatalli ja varsinkin markiisi ovat tärkeysjärjestykses sä ennen ilmastointia, mutta olenkin vielä nuori kaveri ja pumppu kyllä kestää hieman lämpimämpääkin keliä ;).

edit: lisätään vielä, että jos tosiaan hintatason nostaa tuonne 16-17k tienoille, niin autoja kieltämättä löytyy huomattavasti paremmin, eikä esimerkiksi tuosta isosta takatallista tarvitse enää välttämättä tinkiä. Nälkä kasvaa syödessä :)

reiska14:
En kehtaa kun kerran on tutuntutuntutunvelj enkaima  :D

Laitoin yvtä

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View