Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Aloittelijalle neuvoja matkailuauton hankintaan
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: MCL - 16.05.2014 kello on 12:24 ---Miksi sitten valkoinen asuntovaunu on myös auringossa saunalämmin sisältä tavallisena suomalaisena +23C kesäpäivänä? Miten lämpöeritys auttaa kun sisään virtaa ilmanotoista koko ajan lämmintä ilmaa? Teippaatko ne umpeen? ::)
--- Lainaus päättyy ---
Mitään ilmanotto aukkoa EI Saa Tukkia...
MCL:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 16.05.2014 kello on 14:02 ---Mitään ilmanotto aukkoa EI Saa Tukkia...
--- Lainaus päättyy ---
Hymiö viestini lopussa. ::)
eura665:
Meillä on alkovimallinen auto ja siinä ei suomenkelillä ole ollut kuumuusongelmaa, lämpimissä maissa voi olla eririlanne, toki jos tuon kopperon täälläkin jättää suoraan paahteeseen ja ilman verhoja ni on varmasti lämmin, ajaessa ei kyllä lämmöt liikaa nouse.
Lähetetty minun HUAWEI G700-U20 laitteesta Tapatalkilla
Duster:
--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 16.05.2014 kello on 16:04 ---Meillä on alkovimallinen auto ja siinä ei suomenkelillä ole ollut kuumuusongelmaa, lämpimissä maissa voi olla eririlanne, toki jos tuon kopperon täälläkin jättää suoraan paahteeseen ja ilman verhoja ni on varmasti lämmin, ajaessa ei kyllä lämmöt liikaa nouse.
Lähetetty minun HUAWEI G700-U20 laitteesta Tapatalkilla
--- Lainaus päättyy ---
Saman olen huomannut, meilläkin alkoviamaallinen kulkine, hyvin on pärjätty ilman ilmastointilaitetta Thumb
Viel ei oo ollu liian kuumaa reissaamiseen, mitä nyt joskus pohjoisen helteissä ollut tukalaa nukkua mut on selvitty siitäkin
reiska14:
Tuliko 5880:sta kauppoja?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta