Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Muihin karavaanareihin tutustuminen

<< < (17/23) > >>

joo o:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 21.06.2013     kello on 21:31 ---Meikäläinen on vähän sellainen erakko,mutta jos joku tulee samalle "puskalle",kuulostelen ensin,ja jos tuntuu kaveria löytyvän juttuihin,sitten kielen kannat irtoaa,tahtoopi yö loppua kesken !!

--- Lainaus päättyy ---

Sama juttu. Metsässä olen minäkin ikäni kasvanut. Nytkin asutaan vaimon kanssa kahdestaan, eikä kauheeta melskettä pidetä :D :D :D

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 22.06.2013     kello on 10:23 --- ;D
höpöttäjä mikä on "rahvaiden puolelle " ?
kuolen nauruun  ;D ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä nuo usein huvittaa.

Höpö löytää vastakkainasettelua kaikkialta, yleensä vielä sieltä, missä sitä ei oikeasti ole.  ???

K.E.V:
Kyllähän aina tervehtii vähintään. Jos  jonkun  sanankin vaihtaa. Täällä maailmalla vain on usein niin, kun suomalaisen tapaa he katsoo muualle hampaita kiristellen, vähintään vaivautuneen näköisenä. Esim Zakopanessa oli hyppyrimäen campingilla ensin 1 suomalaisauto, heitä moikattiin ohikävellessä ja kaikki ok. Sitten tuli 2 suomalaista a-autoporukkaa. Heistä toisen perheen rouva salaa tervehti meitä, loput kolme katsoi muualle vaikka samaa polkua käveli. Sama touhu jatkui Romai-campingilla Budassa, olivat samat henkilöt siellä. En ollut heitä ikinä nähnyt jne joten en ymmärtänyt tilannetta.  :-[

Samalla Romailla oli taas eräs oulun pariskunta vaunulla. Heidän kanssa oli mukavaa jutella.

Tänäpäivänä vaan tulee suomalaisia reisussa hyvin harvoin vastaan, nyttenkään ei ole neljään viikkoon näkynyt.

Alan:
Minä olen tavannut suomalaisia reissuilla aika harvoin, parista muutamaan per reissu. Sesongin ulkopuolella kun reissaan.

Viime reissulla kaikkien kanssa juttelin, mieleen jäivät Rothenburgin vuorotteluvapaalais et ja Kari L Göttingenin lähellä, Espanjasta tulossa pitkällä puoli-integroidulla.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 22.06.2013     kello on 21:00 ---Tänäpäivänä vaan tulee suomalaisia reisussa hyvin harvoin vastaan, nyttenkään ei ole neljään viikkoon näkynyt.

--- Lainaus päättyy ---

Mistäpä minä mitään tiedä kun en ole ulkomailla käynyt sitten vuoden 2000 jälkeen mutta liekkö tuolla ajankohdalla mitään tekemistä siihen suomalaisten vähäisyyteen, suurimmalla osallahan loma alkoi vasta nyt juhannukselta...odo ta vielä pari viikkoa.   ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View