Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet
Kaasun sulkuventtiilien käyttö
Jepukka:
Minusta nyt ei kannata kauheasti säilytyksestä väitellä. Melkein kaikissa kulkineissa on asialliset säilytystila ja jos haluaa nukkua kaasupullo kainalossa venttiili auki/kiinni niin antaa mennä vaan, se nyt on vaan oma valinta.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 14.06.2013 kello on 15:01 ---Just tuli katsottua missä sijaitsee polarissa sulku venttiilit,elikkä löytyy alakaapista helposta paikkaa,helppo sulkea jos tarvetta ;)
--- Lainaus päättyy ---
Se on ilmeisesti niin, että ainoastaan pääsulku pitää merkitä tarralla. Muut sulut pitää ihan itse löytää.
Mulla pääsulusta tarra takaovessa ja sisälle sivuovesta mennessä tervehtii tuo henkilölukutarra. Tosin siihen ei ole henkilömäärää merkitty. Pullokaapin oven sisäpinnassa on vielä maininta kaasupaineesta.
Mikähän tuo tupakointi- ja moottorin käyttökieltotarra sitten on? Ei mulla ainakaan sellaista löydy.
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: Jepukka - 14.06.2013 kello on 15:56 ---Minusta nyt ei kannata kauheasti säilytyksestä väitellä. Melkein kaikissa kulkineissa on asialliset säilytystila ja jos haluaa nukkua kaasupullo kainalossa venttiili auki/kiinni niin antaa mennä vaan, se nyt on vaan oma valinta.
--- Lainaus päättyy ---
Kun täss muutama vastaus sitte puhuttiin kahen kilon pullon säilytyksestä sisä tiloissa, ni mun mielest aika minimaalinen riski pitää sitä tyynyn alla verrattuna kymmenn"nien" vuojen ikäisten kaasuasennuksien kestoon.. jos pullon oma sulku venttiili vuotaa ni sehä on tyhjä ennenku kerkee sinne asunto autoon.. eli mää kyll nukkusin turvallisin mielin pullo tyynyn alla, paljo enempi pelottaa auton asennusten kestävyys , varsinki ku purkanu noit auton alkuperäsiä.. ei mitään tukiholkkei kupari asennuksis ja teräs putkiss selviä korroosio vaurioita.. ultralla mitatuna 0.8 putki syöpyny paikoitellen 0.4 mm.. eli ei kestä seuraavaa kolmeekymmentä vuotta..
Käytettävässä mittarissa tarkkuus 0.05mm ja minimi paksuus 0.1 eli ei aivan luotettava mittaus saattaa syöpyy puhki jo 20vuojessaki..
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 14.06.2013 kello on 16:01 ---Mikähän tuo tupakointi- ja moottorin käyttökieltotarra sitten on? Ei mulla ainakaan sellaista löydy.
--- Lainaus päättyy ---
Adriassa tuo tupakointikieltotar ra on kaasupullokotelon ovessa.
cossuesco:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 14.06.2013 kello on 16:22 ---Adriassa tuo tupakointikieltotar ra on kaasupullokotelon ovessa.
--- Lainaus päättyy ---
Milläs sinä menet eteenpäin kun moottoria ei saa käyttää :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta