Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet

Kaasun sulkuventtiilien käyttö

<< < (9/15) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 12.06.2013     kello on 22:46 ---No tulipas helpotusta elämään..  :)
Tästä lähin en siihen pulloventtiiliin sitten koske muuta kuin laivalle mentäessä.
Jos tuon sulun liedelle nyt kuitenkin pistän kiinni, kun siinä on vielä alkuperäinen letkunpätkä jatkeena.

Tämä helpotti mun kaffenjuontirituaal ejani huomattavasti.

--- Lainaus päättyy ---
En minäkään ole ikinä sulkenut muuta kuin laivaan mennessä ;)

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 14.06.2013     kello on 11:02 ---  Pelkäsivät tömähdystä !

--- Lainaus päättyy ---

Niin minä ajattelinkin.  :D Toisaalta, on pullo autossa, tai sen ulkopuolella, 'tömähdysvaara' ei siitä juurikaan muutu. Ilmaa tulee ja ilmaa menee ja vuoto voi tulla mihin tahansa, jos on tullakseen.

4ntti:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 14.06.2013     kello on 09:37 ---Kaikissa peltikuorisissakin on eristetty pullokaappi, josta on tuuletus alakautta suoraan ulos.

--- Lainaus päättyy ---
Eipä ole ei.

Eivätkä nämä ole edes mitään tee-se-itse virityksiä, kun tarvittavat korimuutokset (korotettu osa) ja kalustus on tehty liikkeessä.
Ovatko olleet sitten sähköliedellä siinä vaiheessa kun on muutoskatsastettu ja kaasu tuotu jälkeenpäin? Eikö tuo keittomahdollisuus ole kuitenkin edellytys?

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 14.06.2013     kello on 13:24 ---Eipä ole ei.

Eivätkä nämä ole edes mitään tee-se-itse virityksiä, kun tarvittavat korimuutokset (korotettu osa) ja kalustus on tehty liikkeessä.
Ovatko olleet sitten sähköliedellä siinä vaiheessa kun on muutoskatsastettu ja kaasu tuotu jälkeenpäin? Eikö tuo keittomahdollisuus ole kuitenkin edellytys?

--- Lainaus päättyy ---
No eipä ole ei, jos katsastuksen jälkeen on virityksiä tehty.  :)
Eipä ole mullakaan sen jälkeen kun nakkaan sen varapullon kuleksimaan auton sisätiloissa..

Haapaniemen Paroni:
Just tuli katsottua missä sijaitsee polarissa sulku venttiilit,elikkä löytyy alakaapista helposta paikkaa,helppo sulkea jos tarvetta ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View