http://jolla.com/Joo.. Aika ovela tuo profiilin vaihtuminen kuorta vaihtamalla.
Toivottavasti ottaa vettä alleen ja purjehtii menestykseen
|
Sivuja: [1] Siirry alas
http://jolla.com/Joo.. Aika ovela tuo profiilin vaihtuminen kuorta vaihtamalla. Joo.. Aika ovela tuo profiilin vaihtuminen kuorta vaihtamalla. Sinänsä jännä idea, saa tavallaan usean puhelimen samalla. Vapauttaja on tullut... ![]() Oliskos nyt tullu vihdoinviimein se älypuhelin joka osaa käyttäjän puolesta kaiken kun näistä muista ei ole siihen... ![]() Kun kumpikaan järjestelmä ei osaa neuvoa jos jokin ei toimi... ![]() Se siitä älystä.. Kyllä nämä matkapuhelinjutut menevät aika korkialentosiksi. Varsinainen perusidea katoaa tarpeettomien innovaatioiden mereen. Sorry jos ole skeptinen, mutta kuka näitä kalikankappaleita oikeasti tarttee? Seuraavana varmaan myydään lipasvöitä kalikoille ![]()
Palapeli jonka palat tunnetusti ei koskaan löydy sieltä mihin ne tuli laitetua. ...Jupit... ...Ja lapset pelaa pelejään... ![]() Olen puhunut. Joku voinee quottaa tämän vaikka 2015 ja todetaan sitten yhdessä, että olen erehtynyt (mitä tavallaan toivonkin).
Eikä sieltä nytkään mitään kovin käänteentekevää ideaa tuntunut tulevan... Profiilien vaihtaminen kuorta vaihtamalla on tietenkin idea, mutta minusta tuntuu että sekin olisi silti helpompaa vaikka ihan näppäintä painamalla... ![]() mutta jostakin on aloitettava. Aivan Ei sitä etukäteen tiedä mikä menestyy, ja mikä ei. Mutta jostain on aloitettava, siksi sitä sanotaan yrittäjän riskiksi ![]() Lopuksi pieni pala historiaa: Lainaus Huhtikuussa Apple I esitellään Homebrew Computer Clubissa ja Byte Shop -niminen jälleenmyynti- Joo.. Aika ovela tuo profiilin vaihtuminen kuorta vaihtamalla. Tuo kuoren vaihto oli jo Nokialaisessa 5110 mallissa, vaihtaako Jolla myös profiilia? Jos minulla on vihreä tausta ja vaimo laittaa samaan puhelimeen punaisen taustan muuttuko profiili, vai vainko takalevyn väri?
Tuo kuoren vaihto oli jo Nokialaisessa 5110 mallissa, vaihtaako Jolla myös profiilia?Kyllä se puhelin muuttuu kuoren vaiholla.. viksu idea ku ois markkinoita Sivuja: [1] Siirry ylös
|