Tekniikkakeskustelut > Projektit

Solifer Artic 450 vm. 88 kunnostamista

<< < (14/16) > >>

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 14.07.2013     kello on 18:16 ---Kyllä emäntäsi oikeassa on. Thumb

Hiiligrillillä saa maukkaammat pihvit.

--- Lainaus päättyy ---
ja emännän ilme oli kyllä vakuuttava. Voi olla että grillaan kotona kaasulla ja muualla hiilillä.
Tuo monikäyttöisyys Cramerissa kyllä kiehtoo ja varsinkin pienellä näpräämisellä mahdollinen
uuni ominaisuus... Thumb

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 14.07.2013     kello on 18:11 ---Hyvä. Mainitsin emännälle asiasta niin nousi kuin pullataikina :o Hiiligrilli kuulema pitää olla ja siitä ei tingitä. Voi vit...!
Tulee kuulema niin hyvä maku pihveihin. Tottahan tuo toisaalta on mutta kun minä oon kokki ja putsaaja niin näkisin
asian hieman toisin. Alan jankuttamis projektin niin ensi kesänä mullakin on cramer  Thumb :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

Emännälle   Thumb

JPM:
Tuli pieni reissu tekaistua taas. Oulu-Pudasjärvi-Ranua-Rovaniemi-Posio-Oulu. Lasten ehdoilla,
käytiin Ranuan eläinpuistossa ja Santaparkissa Rovaniemellä. Santaparkkia on haukuttu paljon kalliiksi ja
"muoviseksi" mutta oli kyllä hieno kokemus. Ilmeisesti paikkaa on paljon kehitetty aivan viime vuosina.

Itse asiaan. Reissun kesto oli noin 600km. Mikähän oli syynä kun viimeisen kahden kilometrin aikana muutamaan hidastetöyssyyn kevyesti jarrutettaessa vaunun jarrut vetäisivät lukkoon hetkeksi? Kuului aivan vingahdus renkaista.

Eikai kuuma keli +27C voi vaikuttaa asiaan? Ei ole aikaisemmin tapahtunut. Reissussakin jarruttelin monta kertaa porojen takia, eivätkä menneet lukkoon. Paljonko pitää olla työntöaisan sisään-ulos liike?

janitkon:
Jarruissa lienee samanlaista häiriötä, kun tuossa meidän 500:ssa, meillä ei mennyt pyörät lukkoon asti mutta nykäisi kyllä ja vetopäästä kuului tumahdus. Vaihdoin vetopään iskarin ja säädin jarrut ohjekirjan mukaan, niin sen jälkeen on toiminut mainiosti.

Rölli:
voi johtua pelkästään säädöstäki.. jos liikevaran lopuuosalla vasta ottaa kiinni ni helposti käväsee lukossa.. mutt jos pelkkä säätö ei auta ni sitt iskari kauppaan.. ja onhan vetopään liuku kunnossa ja voideltu?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View