Tekniikkakeskustelut > Projektit
Solifer Artic 450 vm. 88 kunnostamista
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: JPM - 12.07.2013 kello on 23:29 ---Projekti jatkuu, ensin vähän tunnelmaa lomareissulta. Yöt siis Seinäjoki, 2xNaantali SFC Saloranta ja 2x Kuopio SFC Alatalo.
Tässä potretti leiristä Kalakukkokaupungin maisemista, Alatalosta. Parkkiruutu valikoitui yllätys yllätys läheltä leikkikenttää.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Paikka oli kyllä mukava, Alataloon mennään uudestaankin.
Cramer osoittautui mielestäni erittäin hyväksi vehkeeksi. Tässä kypsyy uutisperunat, maissit, kesäkurpitsat ja kalkkunafileet sekä samaan aikaan
vielä jälkiruoaksi iso kasa räiskäleitä:
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Itse projektiin, tänään taas vähän vaunun kimpussa käpistelin. Asentelin etelän reissulta ostetun akun paikoilleen, ja testasin pannua. Nyt pasahti hienosti tulille kun akun napajännite oli 12,73V. Primus pelaa hienosti ja koppi lähti lämpenemään yllättävän nopeasti.
--- Lainaus päättyy ---
Thumb Thumb Thumb
Toi Cramer näyttää kyllä pätevältä laitteelta. Pitäisköhän vaihtaa hiilipönttö tuollaiseen. Huippu juttu kun oot saanut hyvän reissun aikaan ,ison projektin päätteeksi.Projekti on tietty jatkuva... ;) Paljonko sun Cramer maksoi? Ja SAA vinkata jos jossain on Cramer ale menossa :)
kuusaan.matti:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 13.07.2013 kello on 15:13 --- Thumb Thumb Thumb
Toi Cramer näyttää kyllä pätevältä laitteelta. Pitäisköhän vaihtaa hiilipönttö tuollaiseen. Huippu juttu kun oot saanut hyvän reissun aikaan ,ison projektin päätteeksi.Projekti on tietty jatkuva... ;) Paljonko sun Cramer maksoi? Ja SAA vinkata jos jossain on Cramer ale menossa :)
--- Lainaus päättyy ---
Cramerin käytön oivalluksesta 10+ pistettä!!!
Sillä valmistaa isolle porukalle hyvät pöperöt tosi vaivatta, eikä tarvi hinkata grilliä puhtaaksi.
JPM:
Maksoin tuosta Crameristä joko 129 tai 139 euroa. Ei jaksa muistaa kumpi. Ostin JP-Caravanista Kempeleestä.
Cramer-keskustelussa puheena ollut etuseinä pitää alkaa tekemään. Romukaupasta ohutta rosteria ja siitä siisti levy.
Haaveena on pullan paisto, reissussa oli ainekset mukana mutta ainoa kananmunaparka hajosi kaappia avatessa.. :P
Etuseinään kun vielä integroisi edullisen lämpömittarin niin olisi hyvä peli.
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: JPM - 14.07.2013 kello on 11:31 ---Maksoin tuosta Crameristä joko 129 tai 139 euroa. Ei jaksa muistaa kumpi. Ostin JP-Caravanista Kempeleestä.
Cramer-keskustelussa puheena ollut etuseinä pitää alkaa tekemään. Romukaupasta ohutta rosteria ja siitä siisti levy.
Haaveena on pullan paisto, reissussa oli ainekset mukana mutta ainoa kananmunaparka hajosi kaappia avatessa.. :P
Etuseinään kun vielä integroisi edullisen lämpömittarin niin olisi hyvä peli.
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä. Mainitsin emännälle asiasta niin nousi kuin pullataikina :o Hiiligrilli kuulema pitää olla ja siitä ei tingitä. Voi vit...!
Tulee kuulema niin hyvä maku pihveihin. Tottahan tuo toisaalta on mutta kun minä oon kokki ja putsaaja niin näkisin
asian hieman toisin. Alan jankuttamis projektin niin ensi kesänä mullakin on cramer Thumb :laugh:
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 14.07.2013 kello on 18:11 ---Hyvä. Mainitsin emännälle asiasta niin nousi kuin pullataikina :o Hiiligrilli kuulema pitää olla ja siitä ei tingitä. Voi vit...!
Tulee kuulema niin hyvä maku pihveihin. Tottahan tuo toisaalta on mutta kun minä oon kokki ja putsaaja niin näkisin
asian hieman toisin. Alan jankuttamis projektin niin ensi kesänä mullakin on cramer Thumb :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä emäntäsi oikeassa on. Thumb
Hiiligrillillä saa maukkaammat pihvit.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta