Syytön minä siihen oon että oon tätä kummeli sukupolvee mutta... Youtuupista Kummeli - jääkiekko siinä ois mallia Jaloselle ja kumppaleille miten ruotsi pelissä vedetään..... Eipä harmittas se tappiokaa niin kauhiast . Jossssss..........
Jossitellaan... tuon tuomarin ratkaisut oli ihan toisesta maailmasta??? Oli kyllä ne kaksi ensimmäistä tuomiota oli ihan hanurista vaikka kuinka katselenkin sinivalkoisten silmälasien läpi.Samanlaisia otteita teki Ruotti mutta eihan niistä mitään uskalla viheltää. Pelillisesti sanoisin että Ruotsi ei tule voittamaan pelillään maailmanmestaruutta kun mulla jäi sellainen mielikuva että Suomi pelasi tasakentällisillä paljon paremmin eli olisi ollut oikeutettu kultaotteluun. Mutta tuomarin takia tämä homma ei onnistu nyt.
Mites tuo logiikka Risto pelittää, ketä Usa vie 5-2, sillähän on peli juuri Sveitsiä vastaan. Samaa mieltä, jotta Sveitsi vie kultaa. Vai ennekoitko jo pronssimatsia Suomea vastaan?
Mites tuo logiikka Risto pelittää, ketä Usa vie 5-2, sillähän on peli juuri Sveitsiä vastaan. Samaa mieltä, jotta Sveitsi vie kultaa. Vai ennekoitko jo pronssimatsia Suomea vastaan?
Kun tilanne on tämä niin toivon, että Sveitsi voittaa MM:n puhtaalla pelillä, se olisi historiallista ja heille oikeutettua. Suomi oli huonompi kuin ruotsi tietyissä tärkeissä kohdissa. Ruotsi piti kiekkoa huomattavasti rauhallisemmin. Tuomarin ratkaisut oli erittäin outoja kun ruotsalainen pani poikittaista selkään ei vihellystä tullut, mutta kun Suomalainen sen teki niin heti pilli soi. Ostettu pillipiipari.