Kuina moni on tuntenut Vappu Haltian? Minä yksi.Eiköhän se huomenna selviä Uuraisilla

Kuina moni on tuntenut Vappu Haltian? Minä yksi.Eiköhän se huomenna selviä Uuraisilla ![]() Jos kävis vappumäessä, mutkamäessä.
mutta selvinpäin. ![]() Kuina moni on tuntenut Vappu Haltian? Minä yksi. oliko sinun luokka kaverisi ? vaiko tyttöystäväsi ? josta tuli vaimosi ? Nimi Vappu Haltia Syntymävuosi 1947 Synt.kunta Heinola Kotipaikka Lievestuore tämän löysi google enkä tuntenut hänt enkä muitakaan hänen nimisiään ![]() Mua ei silleen Wappu kiinnosta kun se on työläisten juhla..
Minä yritän päästä siitä hulluudesta poijjes.. ![]() Mua ei silleen Wappu kiinnosta kun se on työläisten juhla..Täällä aina sanotaan -potunnosto ja sonnanajopäivä! Kumpaakohan alkais tekemään? Jos vaikka koirien ulkoilutarhat siivoais talven jäljiltä.... Mua ei silleen Wappu kiinnosta kun se on työläisten juhla.. minä taas tunnen ansainneeni tämän työnpäivän kun tällä päällä aattelee jotain niin se on täyttä työtä näille aivoille välillä toki lyö tyhjää mutta toisinaan ihan käypä ajatuskin putkahtaa sieltä tippaleipä aivoista ![]() Kotosalla, muuten, mutta ajattelin ajaa mönkijällä tupsulakki päässä postilaatikolle. Lakki korvannee kypärän.
Täällä aina sanotaan -potunnosto ja sonnanajopäivä! Sonnanajo on kivaa ja tarkkaa puuhaa. Ainakin ilman takalaitaa. Mutta kivaa. Suosittelen ! Mutta karavaanarina nuo Skoonen lannanajot meinasivat viedä hengen tai ainakin ahdisti maan pirullisesti. Eipä helpotusta tullut Tanskanmaallakaan . Sama döfä sielläkin. Merimatka Saksaan jo riemua toi . Olivatten jo toimineet. Eli lehmikarjan ulosteet liuenneet. Hajuhaitat hälvenneet. Täällä aina sanotaan -potunnosto ja sonnanajopäivä! Tuttua työtä kumpikin, muutama hehtaari oli aikoinaan kotona peltoo.
Sonnanajo on kivaa ja tarkkaa puuhaa. Ainakin ilman takalaitaa. Mutta kivaa. Suosittelen ! Mutta karavaanarina nuo Skoonen lannanajot meinasivat viedä hengen tai ainakin ahdisti maan pirullisesti. Eipä helpotusta tullut Tanskanmaallakaan . Sama döfä sielläkin. Merimatka Saksaan jo riemua toi . Ennen kaikki oli toisin, ajettiin sontaa ja kusi imeytyi maahan ja siitä vähän vesistöihinkin. Mutta nykyään ajetaan sonnan ja kusen sekoitusta lietettä, joka imeytyy maahan ja loput vesistöihin. Rehevöityminen ja haju on sitten nykyaikaa. ![]() Se on sitten " niin wappua, niin wappua ", että suussa maistuu !
![]() Se on sitten " niin wappua, niin wappua ", että suussa maistuu ! Se ois tuo Laihialaisten lannoitus "ympäristö ystävällisempää". Mentäs vaan pellon laitaa puhuun p*skaa. Niin..nykyään työn päivää...1700 luvulta asti Turkulaiset oppineet juhlivat, josta tuli perinne juhlia..1889 asti on laki sallinut 1. toukokuuta mielenilmaisuun eli nämä marssi jne jutut..
Niimpä minäkin lain sallimissa puitteissa ilmaisen mieleni ja en tee tänään kuin osan päivää röitä ja huomenna en tee lainkaan... eipä saa verottajakaan rahhoo ![]() Hauskaa vappua! Tää o hyvä! http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2261236-mista-te-ostatte-vapuksi-niita-kelluvia-rusinoita/sivu2.html Kohta puolin startattava nokka kohti Hietasaarta
Harmi,kun joutuu menee yksin ![]() |