rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Vaimo haluaa koko ajan...  (Luettu 17039 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:56
Vs: Vaimo haluaa koko ajan...
« Vastaus #30 : 7.04.2015 kello on 12:46 »
Koska Rellun otteessa ei ole vetopainoista mitään merkintää ja sen kokonaismassa on 3.500kg, niin sehän tarkoittaisi ... että tuohon saisi laittaa 750kg jarrutonta taikka 3.500kg jarrullista nyyttiä perään - jos koukun leimat sen vaan sallii :o Siinäpä sitä olisikin hubaa 7m as.autolla revitään perässä luokkaa 10m as.vaunua = majoitustilat riittää jo koko joukkueelle :D

Katsopas, mitä siellä tyyppikilvessä lukee.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:10
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Vaimo haluaa koko ajan...
« Vastaus #31 : 7.04.2015 kello on 13:03 »
Katsopas, mitä siellä tyyppikilvessä lukee.

No mä vähän luulen että siellä lukee jotain "hieman" pienempää kuin mitä tuo rek.ote antaa ymmärtää ::) Mutta käytännössä tuo vetäminen tulee Rellulla varmaankin olemaan jarruttoman kärryn repimistä, jos ei Sitikan perään sitä laita. Esim. reissussa kärryyn voisi tunkea vaikka tuon mamman invamopon, mutta katsoo nyt. Ihan hyvä optio tuo koukku kuitenkin on jo valmiina tuossa retkuleessakin olemassa 8)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:10
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Vaimo haluaa koko ajan...
« Vastaus #32 : 8.04.2015 kello on 21:29 »
Ja nyt jo vaimo suunnittelee jonkinmoista lenkkiä pitkin Suomea ja kun ne tuossa kartalle lätkin, niin 1.930km olisi Rellulla jo lisää taivallettavaa tiedossa ^-^

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:50
Vs: Vaimo haluaa koko ajan...
« Vastaus #33 : 8.04.2015 kello on 21:47 »
Minä piirtäisin idempänä kulkevaa reittiä jos aika antaa myöten. Joensuu- Kuusamo- Kemijärvi- Haaparanta.
Kainuu ja itäsuomi on mielestäni upeeta seutua. Tai sitten Kuopio- Kuusamo .......

Toisaalta jos nuo on tuttuja seutuja niin vaihtelu virkistää

Hyviä reissuja ajatte mistä vaan

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:58
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Vaimo haluaa koko ajan...
« Vastaus #34 : 8.04.2015 kello on 22:01 »
Me tehtiin Itäsuomen kierrosta muutama vuosi sitten. Lieksaan asti päästiin kun vaimo sanoi ett nyt riittää pelkän metsän katselu,ihmisten ilmoille ja heti. Vaimon sanaahan on uskottava.


Sent from my iPad using Tapatalk

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
Vs: Vaimo haluaa koko ajan...
« Vastaus #35 : 8.04.2015 kello on 22:06 »
Meillä loppuu vaimolla yövuorot huomisaamuun. Auto taitaa olla puunattu viikonloppua varten kun mä töistä olen kotona. Vielä pitäisi suuntimia keksiä ensiviikonlopuksi.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:10
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Vaimo haluaa koko ajan...
« Vastaus #36 : 9.04.2015 kello on 08:45 »
Me tehtiin Itäsuomen kierrosta muutama vuosi sitten. Lieksaan asti päästiin kun vaimo sanoi ett nyt riittää pelkän metsän katselu,ihmisten ilmoille ja heti. Vaimon sanaahan on uskottava.

Omaan historiaani kuuluu vanhempien kanssa muksuna jokakesäinen Itä-Suomen kautta jäämerelle ja sieltä merenrantaa pitkin alaspäin. Jossain kohtaa sitten "tämä riittää tällä kertaa" ja Ruotsin poikki, Haaparannan kautta 4-tietä kotio, as.vaunulla. Ja osittain siksi nyt jotenkin itseä kiinnostaa enempi tuo Länsi-Suomen puoli, rannikko saaristoineen. Ja taas toisaalta omaa sukua on tuolla Kurikan nurkilla ja vaimon Lappeenrannan, niin siksi nuo pari "maamerkkiä" piti reissuun sovittaa, jne. Ja siitähän se ajatus sitten lähti :D