rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Toyota/ Honda miehille postia tulossa.  (Luettu 28283 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21
Vs: Toyota/ Honda miehille postia tulossa.
« Vastaus #45 : 23.10.2015 kello on 10:21 »
Ruokatavarakaupassa ainakin Lidl on pessyt kotimaiset jätit mennen tullen avoimuudellaan, mitä tulee elintarvikkeiden virheellisyyksien toteamiseen ja takaisin vetoihin.

Itse olen kyllä tuon ajatellut toisin. Minulle on jäänyt se kuva ettei muut noita takaisin vedettyjä myy ja siksi Lidlin nimi näkyy kohtalaisen usein noissa tapauksissa päivälehdessä.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:30
  • viva la France

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:58
« Vastaus #47 : 23.10.2015 kello on 10:28 »
Itse olen kyllä tuon ajatellut toisin. Minulle on jäänyt se kuva ettei muut noita takaisin vedettyjä myy ja siksi Lidlin nimi näkyy kohtalaisen usein noissa tapauksissa päivälehdessä.
Juu ei voi yleistää tietenkään...

Tuli vain mieleen vaikkapa aikoinaan ollut hevosenlihakohu, jossa Lidliä ei syytetty mistään, mutta toi silti asiat julkisuuteen ja vei mainospropagandassa potin. Suomalaiset jätit salasivat viimeiseen asti.
Lidl nyt vain vetää laillisiakin tuotteitaan näyttävästi pois, mutta kotimaiset jätit vain pitää sinnikkäästi myynnissä.
Koomiisin kotimainen juttu oli tämä yli-ikäisten kalapakettien avaaminen ja myyminen avattuna ja tuoreena tiskillä..

Teot kertovat puolestaan. Kotimaisilla olis paljon opittavaa markkinoinnista Eurooppalaisella tasolla. Tulee kovin silmille, kuten tuossa autojen päästöskandaaleissa nyt ollaan huomattu.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 3.12.2025 kello on 23:56
« Vastaus #48 : 23.10.2015 kello on 10:31 »
Kyllä minun kohdalleni on tullut myös Lidliltä sellaista kulutustavararoskaa, minkä myyminen alun perin käyttötarkoitukseen sa on ollut hyvin arveluttavaa.
Mennessäni laite kädessä Lidliin, myyjä on heti jo tokaissut, että ei taida toimia, mutta älä välitä, ei ole muillakaan. Mistään takaisinkutsusta ei ollut kyse.

jatketaan off-topicia

Lidlissä myydään näitä tarjouseriä, joissa on usein hyvä hinta/laatusuhde mutta aina ei kaikki ole priimaa. Pari esimerkkiä.
Pari vuotta sitten ostin nitojan (hinta taisi olla 7,99) muovikotelossa myös paljon niittejä ja sinkilöitä. Niittien syöttöosa vähän takkuilee mutta samaa ongelmaa on kyllä parissa aiemmassakin nitojassani (tunnettuja merkkituotteita).
Matkailuauton rakentamisessa olen hyväksi havainnut Parkside -nimellä myytävän yhden käden pyöräsahan taidetaan upotussahaksi virallisesti kutsua (sahaussyvyys säädettävissä 0-25 mm välillä). Tämän sahan hankittuani olen pistosahaa käyttänyt vain pari kertaa. Hyvä saha vanerien sahaukseen, jyrsintäänkin käy (levyn reunanauhan urat). Myös valokatteet yms. kätevä sahata. Mukana tuli kolme erilaista terää, yksi timanttilaikka.

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #49 : 23.10.2015 kello on 10:39 »
jatketaan off-topicia

Lidlissä myydään näitä tarjouseriä, joissa on usein hyvä hinta/laatusuhde mutta aina ei kaikki ole priimaa. Pari esimerkkiä.
Pari vuotta sitten ostin nitojan (hinta taisi olla 7,99) muovikotelossa myös paljon niittejä ja sinkilöitä. Niittien syöttöosa vähän takkuilee mutta samaa ongelmaa on kyllä parissa aiemmassakin nitojassani (tunnettuja merkkituotteita).
Matkailuauton rakentamisessa olen hyväksi havainnut Parkside -nimellä myytävän yhden käden pyöräsahan taidetaan upotussahaksi virallisesti kutsua (sahaussyvyys säädettävissä 0-25 mm välillä). Tämän sahan hankittuani olen pistosahaa käyttänyt vain pari kertaa. Hyvä saha vanerien sahaukseen, jyrsintäänkin käy (levyn reunanauhan urat). Myös valokatteet yms. kätevä sahata. Mukana tuli kolme erilaista terää, yksi timanttilaikka.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Tuollainen yhden käden pyörösaha olisi kyllä kätevä. Pitää kyllä hommata, jos sellainen tulisi taas tarjoukseen.
Tuosta nitojasta, josta puhe, on toiminut mulla ihme kyllä moitteetta. Hinta/laatu suhde kohdillaan.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 13:34
« Vastaus #50 : 23.10.2015 kello on 10:57 »
Off-Topic:
Tuollainen yhden käden pyörösaha olisi kyllä kätevä. Pitää kyllä hommata, jos sellainen tulisi taas tarjoukseen.

Noita on ollut Hokkarissakin.  Sopii moneen hommaan ja hankkii yhdellä urakalla hintansa.

• Kalustoon kuuluva

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:10.04.2017 kello on 20:57
  • Solifer 550GLS -91 ja Poksi NTL -12, Honda Crv -12
« Vastaus #52 : 23.10.2015 kello on 11:38 »
Vai Toyota ja Honda MIEHILLE ? Mulla myös Honda ... ja olennainen asia on että olen nainen...  :) Eipä koske mun Hondaa.

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #53 : 23.10.2015 kello on 11:41 »
Työkalut ja varsinkin halvat sellaiset on aina arvoitus mitä oikeasti saa kun sellaisen ostaa, joskus ne toimii, usein ei. Aikoinaan ostin Deuzerin nauhahiomakoneen ja kolmas kappale toimi polttamatta moottoria lyhyen käytön jälkeen.
Pari viikkoa sitten ostin lauantaina Ryobin tasohiomakoneen kun sellainen sattui tarjouslaarissa olemaan kassan vieressä. Hinta oli samaa luokkaa kun pakkauksen mukana tulleet paperit olisi maksanut erikseen. Kahden vuoden takuu olikin sitten kahden paperin takuu, niitten jälkeen tason tarrapinta irtosi alustasta. Onneksi koneessa oli klipsit joilla sai perinteisen paperin kiinni ja sain työn tehtyä. Uusi alusta saapui postissa runsaan viikon jälkeen reklamaatiosta.

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #54 : 23.10.2015 kello on 12:01 »
Kahden vuoden takuu olikin sitten kahden paperin takuu, niitten jälkeen tason tarrapinta irtosi alustasta. Onneksi koneessa oli klipsit joilla sai perinteisen paperin kiinni ja sain työn tehtyä. Uusi alusta saapui postissa runsaan viikon jälkeen reklamaatiosta.
Minusta sentää takuu toimii hyvin. Runsaan viikon toimitusaika kuulostaa kohtuulliselta...

Onko uusi alusta toiminut pitempään?

• Vieras
  • Vs: Toyota/ Honda miehille postia tulossa.
    « Vastaus #55 : 23.10.2015 kello on 14:10 »
    Sivujuonteele meni Thumbd

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #56 : 23.10.2015 kello on 14:48 »
    Minusta sentää takuu toimii hyvin. Runsaan viikon toimitusaika kuulostaa kohtuulliselta...

Onko uusi alusta toiminut pitempään?

En ole uutta edes laittanut paikoilleen. Tuo sattui silmään kun rautakaupassa kävin ja seinän pohjatyöt aluillaan. Tein työt loppuun vanhalla alustalla ilman koneen pölynimua ja saa nähdä koska tuon tarvitsee seuraavan kerran. Ei tarvinnut roudata kompuraa vinttiin ja toimi noinkin.
    Sivujuonteele meni Thumbd

Niinhän nämäö tuppaa menemään  :o

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:22.03.2025 kello on 09:34
    « Vastaus #57 : 23.10.2015 kello on 19:53 »
    Jostain syystä Toyota on noussut maailman myydyimmäksi automerkiksi, vaikka vastoinkäymisiäkin on ollut.

Äläs nyt, Vosupojat väittää että he ovat maailman myydyin auto... onko vai ei??
    No eise mitään molempia löytyy tontila ; Vosu Crafter,Prius ja pari Tojota-Lexusta, kolme viimeistä hybridinä.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:49
    « Vastaus #58 : 23.10.2015 kello on 20:35 »
    Täältäkin löytyy yksi Honda cbr 1100 xx. ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:13
    • Kotkan poikii ilman siipii
    « Vastaus #59 : 23.10.2015 kello on 21:28 »
    Mulla on honda civikki 50 tonniia ajettu,tänään kävin katselemassa civikin farkkuu  vm 14  kaikilla mausteilla, tais olla bensa,moottorin tilavuudesta ei hajuakaan,mutta sehän ei mulle ole tärkee juttu. Jos nyt viikonloppuna kerkeis ostaa sen mutt kauheesti on sovittuja juttuja joita ei kehtaa yhden auton takia perua. Mä ostan auton  jos miellyttää silmää,merkillä ei niin väliä mutta työ on opettanut ettei se ole dasia eikä suzuki.  en mä muuten vaihtais mutta kun tuon sedanin paksi on niin pieni ettei lastenlasten rattaat mahdu sinne.   Nykyiseen civikkiin ainut remppa mitä oon joutunut tekemään on yksi palanut  rekisterikilvenvalo .

Sent from my iPad using Tapatalk