Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Toyota/ Honda miehille postia tulossa.

<< < (12/14) > >>

aaoulusta:
Sivujuonteele meni Thumbd

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 23.10.2015     kello on 12:01 ---Minusta sentää takuu toimii hyvin. Runsaan viikon toimitusaika kuulostaa kohtuulliselta...

Onko uusi alusta toiminut pitempään?

--- Lainaus päättyy ---

En ole uutta edes laittanut paikoilleen. Tuo sattui silmään kun rautakaupassa kävin ja seinän pohjatyöt aluillaan. Tein työt loppuun vanhalla alustalla ilman koneen pölynimua ja saa nähdä koska tuon tarvitsee seuraavan kerran. Ei tarvinnut roudata kompuraa vinttiin ja toimi noinkin.
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 23.10.2015     kello on 14:10 ---Sivujuonteele meni Thumbd

--- Lainaus päättyy ---

Niinhän nämäö tuppaa menemään  :o

Leader dog:

--- Lainaus käyttäjältä: MCL - 23.10.2015     kello on 09:57 ---Jostain syystä Toyota on noussut maailman myydyimmäksi automerkiksi, vaikka vastoinkäymisiäkin on ollut.

--- Lainaus päättyy ---

Äläs nyt, Vosupojat väittää että he ovat maailman myydyin auto... onko vai ei??
No eise mitään molempia löytyy tontila ; Vosu Crafter,Prius ja pari Tojota-Lexusta, kolme viimeistä hybridinä.

Hymer B 664:
Täältäkin löytyy yksi Honda cbr 1100 xx. ;D

Arska:
Mulla on honda civikki 50 tonniia ajettu,tänään kävin katselemassa civikin farkkuu  vm 14  kaikilla mausteilla, tais olla bensa,moottorin tilavuudesta ei hajuakaan,mutta sehän ei mulle ole tärkee juttu. Jos nyt viikonloppuna kerkeis ostaa sen mutt kauheesti on sovittuja juttuja joita ei kehtaa yhden auton takia perua. Mä ostan auton  jos miellyttää silmää,merkillä ei niin väliä mutta työ on opettanut ettei se ole dasia eikä suzuki.  en mä muuten vaihtais mutta kun tuon sedanin paksi on niin pieni ettei lastenlasten rattaat mahdu sinne.   Nykyiseen civikkiin ainut remppa mitä oon joutunut tekemään on yksi palanut  rekisterikilvenvalo .

Sent from my iPad using Tapatalk

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View