Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Toyota/ Honda miehille postia tulossa.
tsahkali:
--- Off-Topic: ---
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 23.10.2015 kello on 10:39 ---Tuollainen yhden käden pyörösaha olisi kyllä kätevä. Pitää kyllä hommata, jos sellainen tulisi taas tarjoukseen.
--- Lainaus päättyy ---
Noita on ollut Hokkarissakin. Sopii moneen hommaan ja hankkii yhdellä urakalla hintansa.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 23.10.2015 kello on 10:57 ---
--- Off-Topic: ---Noita on ollut Hokkarissakin. Sopii moneen hommaan ja hankkii yhdellä urakalla hintansa.
--- Lainaus päättyy ---
Niinpä....
http://www.hongkong.fi/fi/tyokalut-ja-nikkarointi/tyokalut/sahkotyokalut/pyorosahat-sirkkelit-ja-tarvikkeet/deuzer-500-w-pienoispyorosaha/p/2082973/
Briitta:
Vai Toyota ja Honda MIEHILLE ? Mulla myös Honda ... ja olennainen asia on että olen nainen... :) Eipä koske mun Hondaa.
kimi:
Työkalut ja varsinkin halvat sellaiset on aina arvoitus mitä oikeasti saa kun sellaisen ostaa, joskus ne toimii, usein ei. Aikoinaan ostin Deuzerin nauhahiomakoneen ja kolmas kappale toimi polttamatta moottoria lyhyen käytön jälkeen.
Pari viikkoa sitten ostin lauantaina Ryobin tasohiomakoneen kun sellainen sattui tarjouslaarissa olemaan kassan vieressä. Hinta oli samaa luokkaa kun pakkauksen mukana tulleet paperit olisi maksanut erikseen. Kahden vuoden takuu olikin sitten kahden paperin takuu, niitten jälkeen tason tarrapinta irtosi alustasta. Onneksi koneessa oli klipsit joilla sai perinteisen paperin kiinni ja sain työn tehtyä. Uusi alusta saapui postissa runsaan viikon jälkeen reklamaatiosta.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 23.10.2015 kello on 11:41 ---Kahden vuoden takuu olikin sitten kahden paperin takuu, niitten jälkeen tason tarrapinta irtosi alustasta. Onneksi koneessa oli klipsit joilla sai perinteisen paperin kiinni ja sain työn tehtyä. Uusi alusta saapui postissa runsaan viikon jälkeen reklamaatiosta.
--- Lainaus päättyy ---
Minusta sentää takuu toimii hyvin. Runsaan viikon toimitusaika kuulostaa kohtuulliselta...
Onko uusi alusta toiminut pitempään?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta