Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Toyota/ Honda miehille postia tulossa.

<< < (10/14) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 23.10.2015     kello on 09:51 ---Ruokatavarakaupassa ainakin Lidl on pessyt kotimaiset jätit mennen tullen avoimuudellaan, mitä tulee elintarvikkeiden virheellisyyksien toteamiseen ja takaisin vetoihin.

--- Lainaus päättyy ---

Itse olen kyllä tuon ajatellut toisin. Minulle on jäänyt se kuva ettei muut noita takaisin vedettyjä myy ja siksi Lidlin nimi näkyy kohtalaisen usein noissa tapauksissa päivälehdessä.

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 23.10.2015     kello on 07:17 ---Jaa-a miksi ne pitäisi vaihtaa, näytti ainakin äsken olevan Toyotassa ikkunat kiinni ; )

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---
http://www.iltalehti.fi/autot/2015102120541557_au.shtml
http://www.ibtimes.com/toyota-recall-2015-your-car-affected-how-check-model-year-see-if-youre-one-65m-2150068

Koska toy-
ota haluaa ne vaihtaa.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 23.10.2015     kello on 10:21 ---Itse olen kyllä tuon ajatellut toisin. Minulle on jäänyt se kuva ettei muut noita takaisin vedettyjä myy ja siksi Lidlin nimi näkyy kohtalaisen usein noissa tapauksissa päivälehdessä.

--- Lainaus päättyy ---
Juu ei voi yleistää tietenkään...

Tuli vain mieleen vaikkapa aikoinaan ollut hevosenlihakohu, jossa Lidliä ei syytetty mistään, mutta toi silti asiat julkisuuteen ja vei mainospropagandassa potin. Suomalaiset jätit salasivat viimeiseen asti.
Lidl nyt vain vetää laillisiakin tuotteitaan näyttävästi pois, mutta kotimaiset jätit vain pitää sinnikkäästi myynnissä.
Koomiisin kotimainen juttu oli tämä yli-ikäisten kalapakettien avaaminen ja myyminen avattuna ja tuoreena tiskillä..

Teot kertovat puolestaan. Kotimaisilla olis paljon opittavaa markkinoinnista Eurooppalaisella tasolla. Tulee kovin silmille, kuten tuossa autojen päästöskandaaleissa nyt ollaan huomattu.

Wiki:

--- Lainaus käyttäjältä: MCL - 23.10.2015     kello on 09:56 ---Kyllä minun kohdalleni on tullut myös Lidliltä sellaista kulutustavararoskaa, minkä myyminen alun perin käyttötarkoitukseen sa on ollut hyvin arveluttavaa.
Mennessäni laite kädessä Lidliin, myyjä on heti jo tokaissut, että ei taida toimia, mutta älä välitä, ei ole muillakaan. Mistään takaisinkutsusta ei ollut kyse.

--- Lainaus päättyy ---

jatketaan off-topicia

Lidlissä myydään näitä tarjouseriä, joissa on usein hyvä hinta/laatusuhde mutta aina ei kaikki ole priimaa. Pari esimerkkiä.
Pari vuotta sitten ostin nitojan (hinta taisi olla 7,99) muovikotelossa myös paljon niittejä ja sinkilöitä. Niittien syöttöosa vähän takkuilee mutta samaa ongelmaa on kyllä parissa aiemmassakin nitojassani (tunnettuja merkkituotteita).
Matkailuauton rakentamisessa olen hyväksi havainnut Parkside -nimellä myytävän yhden käden pyöräsahan taidetaan upotussahaksi virallisesti kutsua (sahaussyvyys säädettävissä 0-25 mm välillä). Tämän sahan hankittuani olen pistosahaa käyttänyt vain pari kertaa. Hyvä saha vanerien sahaukseen, jyrsintäänkin käy (levyn reunanauhan urat). Myös valokatteet yms. kätevä sahata. Mukana tuli kolme erilaista terää, yksi timanttilaikka.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Wiki - 23.10.2015     kello on 10:31 ---jatketaan off-topicia

Lidlissä myydään näitä tarjouseriä, joissa on usein hyvä hinta/laatusuhde mutta aina ei kaikki ole priimaa. Pari esimerkkiä.
Pari vuotta sitten ostin nitojan (hinta taisi olla 7,99) muovikotelossa myös paljon niittejä ja sinkilöitä. Niittien syöttöosa vähän takkuilee mutta samaa ongelmaa on kyllä parissa aiemmassakin nitojassani (tunnettuja merkkituotteita).
Matkailuauton rakentamisessa olen hyväksi havainnut Parkside -nimellä myytävän yhden käden pyöräsahan taidetaan upotussahaksi virallisesti kutsua (sahaussyvyys säädettävissä 0-25 mm välillä). Tämän sahan hankittuani olen pistosahaa käyttänyt vain pari kertaa. Hyvä saha vanerien sahaukseen, jyrsintäänkin käy (levyn reunanauhan urat). Myös valokatteet yms. kätevä sahata. Mukana tuli kolme erilaista terää, yksi timanttilaikka.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---
Tuollainen yhden käden pyörösaha olisi kyllä kätevä. Pitää kyllä hommata, jos sellainen tulisi taas tarjoukseen.
Tuosta nitojasta, josta puhe, on toiminut mulla ihme kyllä moitteetta. Hinta/laatu suhde kohdillaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View