Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Toyota/ Honda miehille postia tulossa.

<< < (13/14) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 23.10.2015     kello on 21:28 ---Nykyiseen civikkiin ainut remppa mitä oon joutunut tekemään on yksi palanut  rekisterikilvenvalo .
--- Lainaus päättyy ---

Olet päässyt 6000 kilsaa pitemmälle, mulla Toyotassa rek.kilven valo paloi viikolla, 44000 km mittarissa.  ;D

Ja siinä Civicissä on 1.8 litrainen moottori, kannattaa käydä pelastamassa pois, kyllä sitä nyt yhden auton takia voi perua muita juttuja.  ;)

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 23.10.2015     kello on 21:41 ---Olet päässyt 6000 kilsaa pitemmälle, mulla Toyotassa rek.kilven valo paloi viikolla, 44000 km mittarissa.  ;D

Ja siinä Civicissä on 1.8 litrainen moottori, kannattaa käydä pelastamassa pois, kyllä sitä nyt yhden auton takia voi perua muita juttuja.  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Juu olis meinaan rouvan mieleen,etenkin kun oli automaatti,eipä tarvis hänen ajaa. Tää on muuten paha tauti,tää autokuume.

Sent from my iPad using Tapatalk

MCL:

--- Lainaus käyttäjältä: Leader dog - 23.10.2015     kello on 19:53 ---Äläs nyt, Vosupojat väittää että he ovat maailman myydyin auto... onko vai ei??
No eise mitään molempia löytyy tontila ; Vosu Crafter,Prius ja pari Tojota-Lexusta, kolme viimeistä hybridinä.

--- Lainaus päättyy ---

Se asiahan tässä varmasti on kaikkein tärkeintä. Mitä mieltä sinä olet? ;)

Leader dog:

--- Lainaus käyttäjältä: MCL - 24.10.2015     kello on 10:54 ---Se asiahan tässä varmasti on kaikkein tärkeintä. Mitä mieltä sinä olet? ;)

--- Lainaus päättyy ---

Mielikuva tuotteesta on kaikkein tärkein, tässäkin asiassa.

MCL:
Eli tärkeintä on mielikuva, että autokonserni kaikkine eri merkkeineen yhteenlaskettuna, myy eniten maailmassa, ei toiseksi eniten?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View