rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Toyota/ Honda miehille postia tulossa.  (Luettu 20443 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:47
  • viva la France
Vs: Toyota/ Honda miehille postia tulossa.
« Vastaus #30 : 22.10.2015 kello on 19:24 »
Jokos on toy-ota miehet käynnyt asennuttamassa ne ikkunannostimien sammutus järjestelmät ? ;)
Vai pitääkö itse ostaa mätänetistä ?

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:26.02.2017 kello on 10:29
Vs: Toyota/ Honda miehille postia tulossa.
« Vastaus #31 : 22.10.2015 kello on 19:28 »
Ei ole tarvetta.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:28.03.2019 kello on 17:41
Vs: Toyota/ Honda miehille postia tulossa.
« Vastaus #32 : 22.10.2015 kello on 19:40 »

Toyota ProAce on aito ranskatar, suunniteltu Ranskassa ja valmistetaan PSA:n Sevel Nordilla Valenciennessa.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:26.02.2017 kello on 10:29
Vs: Toyota/ Honda miehille postia tulossa.
« Vastaus #33 : 22.10.2015 kello on 19:43 »
Olen aina toivonut toivonut Ranskalaista rakastajaa ja Italiaista kokkia. Kyllä tää mun kuljin vihannes on Englantilainen.  Thumbd

  • Vieras
  • Vs: Toyota/ Honda miehille postia tulossa.
    « Vastaus #34 : 22.10.2015 kello on 19:50 »
    Jokos on toy-ota miehet käynnyt asennuttamassa ne ikkunannostimien sammutus järjestelmät ? ;)
    Vai pitääkö itse ostaa mätänetistä ?
         Waihoin kammet ja laakerit ;) Ja ajelen Toyota Porolla ;D

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:29.03.2024 kello on 20:20
    • Etelä-Pohjanmaa
    Vs: Toyota/ Honda miehille postia tulossa.
    « Vastaus #35 : 23.10.2015 kello on 07:17 »
    Jokos on toy-ota miehet käynnyt asennuttamassa ne ikkunannostimien sammutus järjestelmät ? ;)
    Vai pitääkö itse ostaa mätänetistä ?

    Jaa-a miksi ne pitäisi vaihtaa, näytti ainakin äsken olevan Toyotassa ikkunat kiinni ; )




    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:16
    Vs: Toyota/ Honda miehille postia tulossa.
    « Vastaus #37 : 23.10.2015 kello on 08:04 »
    Kerran kahvitellessani erään eurooppalaisen automerkin huoltopäällikön kanssa, näimme ikkunasta, kun asentaja ajoi uudenkarkean pikkuauton huollettavaksi.
    Päällikkö tokaisi, että ei asiakas tiedäkään, että tässä huolto-ohjelman mukaisessa öljynvaihtohuolloss a tehdään 21 kappaletta muutos- ja korjaustoimia.
    Miksi asiakkkalle ei voi näistä puukottamisista kertoa...?

    Mulla on kaksi samanmerkkistä autoa käytössä. Vanhempaan mm. kielsin päivittämästä vaihdelaatikon softaa, kun kaikki toimi ja toimii edelleen vuosien jälkeen loistavasti.
    Uudemmasta menivät päivittämään vaihteiston kiellostani huolimatta ja pilalle meni. Yritettiin sopeuttaa ja ties mitä useita kertoja myöhemmin, mutta mitään ei ollut tehtävissä. Samasta autosta tehdas halusi päivittää myös valojärjestelmän softan. Onneksi huollossa kerrottiin, että tarkoitus on poistaa päivävaloista takavalot toimimasta ikuisesti. Takaisin ei ole vanhaan softaan mahdollisuutta sen jälkeen. Onneksi ehdin kieltää moisen puukotuksen.

    Nykyisin vaadin aina tietoa, mihin ylimääräiset korjaukset vaikuttaa. Tuskin niitä kaikkia mulle edes kerrotaan, mutta olen silti sitä mieltä, että ehjää ei kannata korjata.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:30.05.2023 kello on 08:33
    Vs: Toyota/ Honda miehille postia tulossa.
    « Vastaus #38 : 23.10.2015 kello on 09:33 »
    Organisaatiossa tehty päätös.

    Olisiko vaikka siksi, että media ei pääse revittelemään otsikolla:

     XXXXXXX automerkki kutsuu xxxxxxxx määrän autoja korjaukseen useiden vikojen takia.

    Tämän jälkeen besserwisserit kautta internetin, päivittelevät moraalitonta autonvalmistajaa, joka tekee rikkinäisiä ja vaarallisia autoja. ;)

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:30.05.2023 kello on 08:33
    Vs: Toyota/ Honda miehille postia tulossa.
    « Vastaus #39 : 23.10.2015 kello on 09:37 »
    Nyt olet hakoteillä noista huoltoliikeistä,täälä minä käytän autoa huollossa,niin kaikki toimii...
    http://www.teboilkukkumaki.fi/

    Siis mistä olen hakoteillä?

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:30.05.2023 kello on 08:33
    Vs: Toyota/ Honda miehille postia tulossa.
    « Vastaus #40 : 23.10.2015 kello on 09:40 »
    Tehtaan/maahantuojan pitäisikin informoida auton omistajaa, jos kotterossa on vikaa, vikaa, vikaa.....
    Ei sen kuuluisan 'takuun' loppuminen merkitse sitä, että tehdas ei vastaisi tuotevirheistä.

    Oletko kuullut mistään päivittäis- tai kulutustavaravalmis tajasta, joka kertoo ennen kauppaa tai sen jälkeen aktiivisesti kaikista tuotteeseen liittyvistä vioista tai ongelmista?

    En minä ainakaan. Ideaalimaailmassa toki moni asia olisi toisin, mutta reaalimaailmaa eletään.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:16
    Vs: Toyota/ Honda miehille postia tulossa.
    « Vastaus #41 : 23.10.2015 kello on 09:51 »
    Oletko kuullut mistään päivittäis- tai kulutustavaravalmis tajasta, joka kertoo ennen kauppaa tai sen jälkeen aktiivisesti kaikista tuotteeseen liittyvistä vioista tai ongelmista?

    En minä ainakaan. Ideaalimaailmassa toki moni asia olisi toisin, mutta reaalimaailmaa eletään.
    Ruokatavarakaupassa ainakin Lidl on pessyt kotimaiset jätit mennen tullen avoimuudellaan, mitä tulee elintarvikkeiden virheellisyyksien toteamiseen ja takaisin vetoihin.

  • Vieras
  • Vs: Toyota/ Honda miehille postia tulossa.
    « Vastaus #42 : 23.10.2015 kello on 09:52 »
    Organisaatiossa tehty päätös.

    Olisiko vaikka siksi, että media ei pääse revittelemään otsikolla:

     XXXXXXX automerkki kutsuu xxxxxxxx määrän autoja korjaukseen useiden vikojen takia.

    Tämän jälkeen besserwisserit kautta internetin, päivittelevät moraalitonta autonvalmistajaa, joka tekee rikkinäisiä ja vaarallisia autoja. ;)
            Kulttuuri eroja! japanilainen kunnia tehdä laatua ilman kieroilua/vilpillistä on heille se laadun tae kun on kyse asiakkaista, häpeästä ovat tehneet yritys johtajat jopa harakirejä, kilpailussa on moraaali aika tärkeässä osassa, varsinki kun on kyseessä bisnekset, motivaatio Voittajaksi myynnin Ykköseksi. Saisi monet maat ottaa mallia Japanilaisesta  ajattelu mallista, toki on sitten heillä omia ongelmia omassa kulttuurissaan mutta niistä toisessa yhteydessä

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:30.05.2023 kello on 08:33
    Vs: Toyota/ Honda miehille postia tulossa.
    « Vastaus #43 : 23.10.2015 kello on 09:56 »
    Ruokatavarakaupassa ainakin Lidl on pessyt kotimaiset jätit mennen tullen avoimuudellaan, mitä tulee elintarvikkeiden virheellisyyksien toteamiseen ja takaisin vetoihin.

    Kyllä minun kohdalleni on tullut myös Lidliltä sellaista kulutustavararoskaa, minkä myyminen alun perin käyttötarkoitukseen sa on ollut hyvin arveluttavaa.
    Mennessäni laite kädessä Lidliin, myyjä on heti jo tokaissut, että ei taida toimia, mutta älä välitä, ei ole muillakaan. Mistään takaisinkutsusta ei ollut kyse.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:30.05.2023 kello on 08:33
    Vs: Toyota/ Honda miehille postia tulossa.
    « Vastaus #44 : 23.10.2015 kello on 09:57 »
            Kulttuuri eroja! japanilainen kunnia tehdä laatua ilman kieroilua/vilpillistä on heille se laadun tae kun on kyse asiakkaista, häpeästä ovat tehneet yritys johtajat jopa harakirejä, kilpailussa on moraaali aika tärkeässä osassa, varsinki kun on kyseessä bisnekset, motivaatio Voittajaksi myynnin Ykköseksi. Saisi monet maat ottaa mallia Japanilaisesta  ajattelu mallista, toki on sitten heillä omia ongelmia omassa kulttuurissaan mutta niistä toisessa yhteydessä

    Jostain syystä Toyota on noussut maailman myydyimmäksi automerkiksi, vaikka vastoinkäymisiäkin on ollut.