rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Toyota/ Honda miehille postia tulossa.  (Luettu 20440 kertaa)

  • Vieras
  • Vs: Toyota/ Honda miehille postia tulossa.
    « Vastaus #60 : 23.10.2015 kello on 21:41 »
    Nykyiseen civikkiin ainut remppa mitä oon joutunut tekemään on yksi palanut  rekisterikilvenvalo .

    Olet päässyt 6000 kilsaa pitemmälle, mulla Toyotassa rek.kilven valo paloi viikolla, 44000 km mittarissa.  ;D

    Ja siinä Civicissä on 1.8 litrainen moottori, kannattaa käydä pelastamassa pois, kyllä sitä nyt yhden auton takia voi perua muita juttuja.  ;)

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:15
    • Kotkan poikii ilman siipii
    Vs: Toyota/ Honda miehille postia tulossa.
    « Vastaus #61 : 23.10.2015 kello on 21:44 »

    Olet päässyt 6000 kilsaa pitemmälle, mulla Toyotassa rek.kilven valo paloi viikolla, 44000 km mittarissa.  ;D

    Ja siinä Civicissä on 1.8 litrainen moottori, kannattaa käydä pelastamassa pois, kyllä sitä nyt yhden auton takia voi perua muita juttuja.  ;)
    Juu olis meinaan rouvan mieleen,etenkin kun oli automaatti,eipä tarvis hänen ajaa. Tää on muuten paha tauti,tää autokuume.


    Sent from my iPad using Tapatalk

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:30.05.2023 kello on 08:33
    Vs: Toyota/ Honda miehille postia tulossa.
    « Vastaus #62 : 24.10.2015 kello on 10:54 »
    Äläs nyt, Vosupojat väittää että he ovat maailman myydyin auto... onko vai ei??
    No eise mitään molempia löytyy tontila ; Vosu Crafter,Prius ja pari Tojota-Lexusta, kolme viimeistä hybridinä.

    Se asiahan tässä varmasti on kaikkein tärkeintä. Mitä mieltä sinä olet? ;)

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 6.11.2022 kello on 15:12
    Vs: Toyota/ Honda miehille postia tulossa.
    « Vastaus #63 : 24.10.2015 kello on 10:57 »
    Se asiahan tässä varmasti on kaikkein tärkeintä. Mitä mieltä sinä olet? ;)

    Mielikuva tuotteesta on kaikkein tärkein, tässäkin asiassa.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:30.05.2023 kello on 08:33
    Vs: Toyota/ Honda miehille postia tulossa.
    « Vastaus #64 : 24.10.2015 kello on 12:09 »
    Eli tärkeintä on mielikuva, että autokonserni kaikkine eri merkkeineen yhteenlaskettuna, myy eniten maailmassa, ei toiseksi eniten?

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:11
    Vs: Toyota/ Honda miehille postia tulossa.
    « Vastaus #65 : 24.10.2015 kello on 12:14 »
    Eli tärkeintä on mielikuva, että autokonserni kaikkine eri merkkeineen yhteenlaskettuna, myy eniten maailmassa, ei toiseksi eniten?
    Minä olen sen verran perverssi, että annan arvoa sellaiselle kulkimelle, joka ei ole missään kansanauton maineessa.
    Yksilöllisyyttä kai ajan takaa. Onko se sitten sitä individualismia?

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:24
    Vs: Toyota/ Honda miehille postia tulossa.
    « Vastaus #66 : 24.10.2015 kello on 21:55 »
    Minä olen sen verran perverssi, että annan arvoa sellaiselle kulkimelle, joka ei ole missään kansanauton maineessa.
    Yksilöllisyyttä kai ajan takaa. Onko se sitten sitä individualismia?
    Et  ole ainoa.

    Nykyautot vaan on merkistä huolimatta niin tylsiä ja samanoloisia ettei mikään oikein sytytä

  • Vieras
  • Vs: Toyota/ Honda miehille postia tulossa.
    « Vastaus #67 : 25.10.2015 kello on 18:07 »
    Et  ole ainoa.

    Nykyautot vaan on merkistä huolimatta niin tylsiä ja samanoloisia ettei mikään oikein sytytä
           Jos hommaa brasilialaisen nuoren waimon niin ei jouva autoja tylsyydessään tiiraileen ;D

  • Vieras
  • Vs: Toyota miehille postia
    « Vastaus #68 : 27.10.2015 kello on 14:00 »
    Ensin oli 5 vuoden takuu, sitten 8 vuoden tai 350000 km ja nyt uusin uutinen antaa 10 vuoden tai 350000 km takuun siis Toyotan hybridiakulle.  :D

    Täytyykö tässä vain antaa vuosien mennä eteenpäin vai missähän vaiheessa tulee raja, mutta hienosti tuota takuuta vaan tulee lisää.

    Pientä kevennystä näin synkkien autouutisten aikaan.  ;)

    Toki tuo 350000 km on aika mitätön lukema mutta jospa se Toyota sitäkin muuttaa isommaksi kunhan aikaa kuluu.  Thumb

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 9.10.2020 kello on 12:17
      • East Coast Fellows
    Vs: Toyota/ Honda miehille postia tulossa.
    « Vastaus #69 : 27.10.2015 kello on 19:10 »
    Paljonkos pitää olla akussa kapasiteettia jäljellä takuun lopussa jotta toteavat sen vielä ehjäksi?

    Onko näihin toyon osien hankkimiseen Suomea halvemmista maista jotain hyvää vinkkiä? Entä löytääkö sähköjärjestelmän kytkentäkaavioita jossain tarjolla?
    Oma kävi huollossa ja kuulemma pari ilmastoinnin anturia pimeänä tai sitten ilmastoinin ohjainlaitteessa vikaa. Perhanat kun ovat ympänneet ilmastoinnin ohjainlaitteen samaan nippuun audiojärjestelmän ja näyttöjen yms kanssa yhdeksi kalliiksi nipuksi...
    Eipä olekaan vuosikausiin tarvinnut korjata käyttöautoa, aiemmat on pelanneet ongelmitta. Edellisestä kerrasta taitaa olla kymmenen vuotta. Toivottavasti jää ainoaksi viaksi tai nipponin kipon luotettavuusfiilis alkaa karista.

    Lähetetty minun SM-A300FU laitteesta Tapatalkilla