Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Mikä tekniikka luotettavin?

<< < (7/10) > >>

Laaga:
Alkoviauton 2,0 L bensakone on hieman laiska, mutta kuljettaa kuitenkin auton paikasta A paikkaan B ainakin niillä teillä mitä meiltä löytyy. On tullut aikoinaan ajettua jokunen kilometri ko. moottorista alkoviautoa.
http://www.nettikaravaani.com/solifer/ducato/1376608  tämä m-auto toimis kyllä talvellakin.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  7.04.2013     kello on 18:01 ---Huvittavaa, että täällä joka juttu kääntyy Volvoon.

--- Lainaus päättyy ---

Samaa minäkin olen miettinyt mutta kyllä meidän ei-volvolaisten on vaan oltava kiltisti kun katsoo noita allekirjoituksia, Volvoa on kyllä määrällisesti eniten.  :o

Ei sitä uskalla edes moittia vaikka monta kertaa olen käytetyssä pari vuotta vanhassa V70-sarjalaisessa istunut ja koettanut miettiä että entä jos...  ;D

Kare:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  7.04.2013     kello on 15:53 ---  Tulikohan tuossa korjaus kulussa yksi nolla liikaa?

--- Lainaus päättyy ---

Terve!

Tulipa hyvinkin :-[ .
Setsemäntuhatta on lähempänä totuutta, ei tämmönen vanha äijä tahdo erottaa
montako nollaa siihen tuli naputeltua. Kiitos oikaisusta.  ;D

Oli tuossakin varmaan katteet kohillaan, melkeen puolet oli työtä, ja aikaa meni koko kesä.

jorma:
Jos vertais vähän toisinpäin.
Viikonlopulla suunniteltiin keikkaa tampereelle ja kysyin vaimolta millä lähdetään. Tuli harvinaisen selvä vastaus että lähdetään matkailuautolla, siis ducato vanhuksella.
On kuulemma hyvä näkyvyys ja parhaat jakkarat.
Niimpä sillä lähdettiin ja Volovot jäi pihaan. :o

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  7.04.2013     kello on 18:01 ---Huvittavaa, että täällä joka juttu kääntyy Volvoon. Täällä kysyttiin luotettavasta matkailuautosta. Volvon matkailuauto on varmaan sitten sellainen.

Toisaalla on jo kymmeniä sivuja huollettu Volvoa. Koskahan se tulee kuntoon.. ;) Ihan vain hyvällä mä ..

--- Lainaus päättyy ---

Eikös kylähullut karavaanarit omista volvojakin tosin ei taida B-kortti riittää, ja passaa varmaan vuosimallien osalta mutta hinta taitaa pompsahtaa ylemmäksi. Ja tokko edes myyvätkään hyvää ja uskollista menopeliä.  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View