rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Kesärenkaat  (Luettu 112169 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 13:34
Vs: Kesärenkaat
« Vastaus #420 : 7.05.2015 kello on 09:16 »
En ole tuota testiä lukenut, oliko testin kokonaistulos mikä, vai toimitko kuten poliitikko, poimit sieltä jonkun hyvän osasuorituksen mikä miellyttää itseä  :laugh:

Mutta juuri näinhän pitäisi tehdä.  En ole vuosikymmeniin lukenut rengastestejä ja silloin kun joskus luin, tulin siihen tulokseen, että testeissä on kummallisuuksia, jotka vääristävät tulosta.
Älä kysy, että mitä, olen ne jo unohtanut...   ;D

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:36
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #421 : 7.05.2015 kello on 11:53 »
Niin kuin joku rengas saa kestävyydestä 5***** , muttei pysähdy kuin 30 metrin päässä muista testatuista ja kaarreajossa ei pysy kaistalla kuin kävelyvauhdissa  :D
Sit ostetaan se kun on niin halapa. Sit mennään laihian sfc:n saunaan ja kehutaan kauheasti sitä "parasta  8) :P
Ylläoleva teksti hieman karrikoitua, ei herneitä ei.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:10
« Vastaus #422 : 7.05.2015 kello on 16:18 »
Täss on vähän sitä samaa kuin pyyhkijänsulissa.. Jos ostetaan ne 40 € /kpl merkkituotteen niin niillä vingutetaan lasia naarmulle vuosikausia vaikka pyyhkiny ei ole koskaan hyvin "ku oli niin kalliit ni pakko pitää". Siinä ajassa minä nakkaan jo useemmat bilteeman sulat paikolleen ja aina pyyhkii hienosti  Thumb

• Kalustoon kuuluva
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #423 : 7.05.2015 kello on 16:40 »
Kuka kumma niitä viitsii vinguttaa. Itse osta aina uudet sulat kun vanhat huonona.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:15
« Vastaus #424 : 7.05.2015 kello on 16:57 »
Eihän niitä merkkisulkia tarttee laittaa kuin yhdet aina syksyllä ja seuraavana taas. Maksavat noin 36-38 euroa pari.
Biltemassa olis maksanu kolmisenkymppiä pari, joten säästö ei ole ainakaan merkittävä.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 6.07.2024 kello on 20:50
« Vastaus #425 : 7.05.2015 kello on 18:26 »
Vanhaan Passattiin laitoin samanmoiset ja auto nuorentui viis vuotta. Ainakin hiljaisuuden ja mukavuuden osalta parhaat mitä minun romuissa ollut.
Sain ohjeet, jotka hämmästytti, jos tuntuu kovilta paineet voi laskea 2.1 tai lappilastilla laittaa vaikka 3.0. Uusien renkaiden rakenne kestää ihmeitä, keskeltä/reunoilta kulumiset on vanhaa aikaa.
Mulla myös henkilöautossa tuollaiset, ne on hyvät !

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:58
« Vastaus #426 : 7.05.2015 kello on 18:30 »
Mulla myös henkilöautossa tuollaiset, ne on hyvät !
Nythän mulla alkaa hymy leviämään.... :)
Olenkohan minä ostanut vahingossa kahdet renkaat....halvat ja hyvät?

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:49
« Vastaus #427 : 7.05.2015 kello on 20:05 »
ei ei et ole voinut saada molempia ;D

• Kalustoon kuuluva
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #428 : 7.05.2015 kello on 20:13 »
Eihän niitä merkkisulkia tarttee laittaa kuin yhdet aina syksyllä ja seuraavana taas. Maksavat noin 36-38 euroa pari.
Biltemassa olis maksanu kolmisenkymppiä pari, joten säästö ei ole ainakaan merkittävä.
Joillain se on piänest kii  :laugh:

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:58
« Vastaus #429 : 7.05.2015 kello on 20:28 »
ei ei et ole voinut saada molempia ;D
No vielä ei ole kotipihaan tullut yhtäkään kummia...
Minulla on jo yksi yllättävän hyvä kiinalainen C rengasmerkki, mutta ei sitä viitsi mainostaa, ettei hinnat nouse.  :)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
« Vastaus #430 : 12.04.2016 kello on 17:48 »
Ennen oli ennen, nyt on nyt. Ennen renkaat ajettiin sakkorajoille ja paripyörissä ylikin. Nyt renkaissa on pintaa hurumykkä, mutta rungot pullistelee. Fiiliskukkaan sain etuset vaihdettua. Mutta taakse laitettavissa yksi rengas taas pullistelee. Kyllä nolotti, kun jouduin vielä menemään rengasliikkeeseen sesonkiaikaan, kuin jupp...    :(
« Viimeksi muokattu: 12.04.2016 kello on 21:51 »

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 1.03.2025 kello on 10:03
  • Porvoo
« Vastaus #431 : 12.04.2016 kello on 19:23 »
Tänään tuli kesärenkaat Mustiin, kiitos armaalle  :-*

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:12.07.2021 kello on 15:39
« Vastaus #432 : 12.04.2016 kello on 21:30 »
  Ostin viime viikolla kiinalaiset "ovikellorenkaat" ( Ling Long merkkiset ), laadusta en vielä tiedä mitään mutta on
  ainakin sopivan hiljaiset.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
« Vastaus #433 : 12.04.2016 kello on 21:53 »
  Ostin viime viikolla kiinalaiset "ovikellorenkaat" ( Ling Long merkkiset ), laadusta en vielä tiedä mitään mutta on
  ainakin sopivan hiljaiset.

Meikäläisen autossa ei se hiljaisuus ole tärkeä ominaisuus, vaan renkaan rungon kestävyys.
Kun ajelin vanhoilla Misukoilla, ne hajosi yksi toisensa jälkeen. Ei mikään muuttunut, uudemmatkin (ei Misukat) hajoaa samoin.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:30
  • Oululainen terwaporwari
« Vastaus #434 : 13.04.2016 kello on 08:05 »
Tilasin rengasonlinesta Hondaan Goodride merkkiset suvikumit.Saapa nähdä millainen ostos tuli tehtyä ;).