rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Kesärenkaat  (Luettu 111662 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Kesärenkaat
« Vastaus #210 : 23.03.2015 kello on 18:17 »
Ei ole meikäläisellä varaa maksaa renkaanvaihdoista. Kun osaa ja pystyy niin tekee itte. Harrastusvälineitäh än nämä on, niin harrastetaan sitten.

Vaan jokainen valitsee itse, mihin rahansa laittaa.
Totta vapaa maahan tämä vielä on ja jokainen saa laittaa rahansa mihin tykkää ;) Thumb

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:02
« Vastaus #211 : 23.03.2015 kello on 18:33 »
^
Eipä siitä ole kuin vuosi pari aikaa, kun lobbarit halusivat pyörien vaihdon luvanvaraiseksi toiminnaksi ihan oikeasti. Rengasliikkeet hykertelivät.
Eivät vain ilmeisesti keksineet keinoa, miten kurittomat ammattitaidottomat kotinikkarit olisi saatu kuriin. Nyt porsaanreikä on jo lähestulkoon saatu tukittua. Todennäköisesti renkaiden ilmanpainevahdit tulevat sellaisiksi, että ne määrätään suojattuun järjestelmään. Tunnistimia ei ole sen jälkeen mahdollista aktivoida kotikonstein. Siis mars mars rengasliikkeeseen ja kukkaron nyörit auki.

• Vieras
  • Vs: Kesärenkaat
    « Vastaus #212 : 23.03.2015 kello on 18:43 »
    Vaan jokainen valitsee itse, mihin rahansa laittaa.

Uskallanko väittää että tästä voitaisiin antaa päivän papukaijamerkki Alanille. Minulta ainakin Thumb

Ja itse aiheeseen mennäkseni, viime vuonna savossa olen vaihtanut kesärenkaat maaliskuun puolella, mutta nyt näyttää kovin siltä että ennen pääsiäistä ei taida parane vaihtaa. Ja itse tietenkin.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:02
    « Vastaus #213 : 23.03.2015 kello on 18:47 »
    Itse vaihdoin viikko sitten kahteen autoon talvirenkaiden tilalle talvirenkaat....
    Hieman kuluneemmat, mutta menee välikauden renkaina täällä Lounaassa.

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    « Vastaus #214 : 23.03.2015 kello on 18:53 »
    Uskallanko väittää että tästä voitaisiin antaa päivän papukaijamerkki Alanille. Minulta ainakin Thumb

Ja itse aiheeseen mennäkseni, viime vuonna savossa olen vaihtanut kesärenkaat maaliskuun puolella, mutta nyt näyttää kovin siltä että ennen pääsiäistä ei taida parane vaihtaa. Ja itse tietenkin.
    Itsellä ainakin mennyt mielen kiinto koko auto hommaan,jos euroilla selviää,niin hyvä juttu! Nuorena tuli tehtyä vaikka mitä...

• Vieras
  • Vs: Kesärenkaat
    « Vastaus #215 : 23.03.2015 kello on 18:56 »
    Nuorena tuli tehtyä vaikka mitä...

Sepä se, tässä kun ollaan just neljällekympille päästy niin pitää vielä nauttia nuoruudesta.  ;D

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    « Vastaus #216 : 23.03.2015 kello on 19:06 »
    Sepä se, tässä kun ollaan just neljällekympille päästy niin pitää vielä nauttia nuoruudesta.  ;D
    Oikein ;) :D Thumb

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:25
    « Vastaus #217 : 23.03.2015 kello on 19:42 »
    Nuorena tuli tehtyä vaikka mitä...

Juu, silloin ei vaihdettu pyöriä, vaan vaihdettiin renkaat niille ainoille vanteille.  Ootko kuullu tämmösestä?    ;D

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:12.07.2021 kello on 15:39
    « Vastaus #218 : 23.03.2015 kello on 19:52 »
      Diplomaatti kehasi nuorempana tehneensä vaikka mitä,,, niinpä niin.

Kyllä sitä nuorempana tehtiin vaikka pikku ihminen toisen ihmisen sisään, mut silloin ei käytetty kesäkumeja.

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    « Vastaus #219 : 23.03.2015 kello on 19:59 »
      Diplomaatti kehasi nuorempana tehneensä vaikka mitä,,, niinpä niin.

Kyllä sitä nuorempana tehtiin vaikka pikku ihminen toisen ihmisen sisään, mut silloin ei käytetty kesäkumeja.
    Ei käytetty myöskään Venajällä ;) Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla: 3.12.2025 kello on 08:29
    « Vastaus #220 : 23.03.2015 kello on 20:15 »
    Minun kesärenkaat on missä lineekään. Kyllä kesäkuussa jo alla.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
    • Kulkija
    « Vastaus #221 : 23.03.2015 kello on 21:07 »

Kiitos vaan.

Mutta väitteelläni on kääntöpuolensa (kuten Yrjö jo kirjoittikin), jonka sanomista ensin pihtailin.

Jos laittaa laiskuuttaan rahansa rengasliikkeen palveluihin niin ei pidä valittaa sitä, jos rahaa ei jää johonkin muuhun. Ehkä mielekkäämpään toimintaan.

Mulla kun kaikki välttämättömän jälkeen menee erilaiseen matkailuun ja sen tukitoimintoihin, niin en varmaan tuhlaa turhuuksiin.

Itsellä ainakin mennyt mielen kiinto koko auto hommaan,jos euroilla selviää,niin hyvä juttu! Nuorena tuli tehtyä vaikka mitä...

Ei uskoisi, kun kattoo kirjoitusten määriä. Tai sitten on tullut vanhuus nopeasti. :o

Mun mielestä tää on aika isolta osaltaan autoihin liittyvä foorumi, kun lähes jokaisella on vähintään joko matkailuauto tai vaunun vetoauto.

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    « Vastaus #222 : 24.03.2015 kello on 15:55 »
    Uudet contit tulee alle ja säilytys 500e! Ei paha hinta testi voittaja renkaille,ja alle laitto Thumb

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:19.08.2023 kello on 19:00
    • ---
    « Vastaus #223 : 24.03.2015 kello on 16:39 »
    Uudet contit tulee alle ja säilytys 500e! Ei paha hinta testi voittaja renkaille,ja alle laitto Thumb

Onpa ympäri pyöreästi sanottu.
    No jos koon saisi tietää, niin vois arvioida hintaa.. Mulla koko on 215x60 r16 ja misukka maksaa 439e alle laitettuna, jota pidän todella edullisena.

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    « Vastaus #224 : 24.03.2015 kello on 16:45 »

Onpa ympäri pyöreästi sanottu.
    No jos koon saisi tietää, niin vois arvioida hintaa.. Mulla koko on 215x60 r16 ja misukka maksaa 439e alle laitettuna, jota pidän todella edullisena.
    Mikä on volvon koko?