Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Kesärenkaat

<< < (90/111) > >>

Reissaaja80:
Joo C-mallin rengasta ajattelinkin. Hankook on ollut mielessä. Huomenna Kuopiossa pitäis olla, niin onko vinkkejä hyvistä rengaskaupoista siellä päin?

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Reissaaja80 - 14.04.2016     kello on 12:57 ---Joo C-mallin rengasta ajattelinkin. Hankook on ollut mielessä. Huomenna Kuopiossa pitäis olla, niin onko vinkkejä hyvistä rengaskaupoista siellä päin?

--- Lainaus päättyy ---

Olen viime aikoina käyttänyt liikettä, joka on Liipasintiellä, nimeä en muista.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 14.04.2016     kello on 12:46 ---Ollut campinkiä ja muuta C(?) rengasta eikä ole täristänyt.

M-auton alle en laittaisi missään vaiheessa normaali rengasta, aina vahvistettu.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä nuo Camperit on kovia. Painetta reilusti yli 5 baria pitää olla jos renkaan kantavuus on mitoitettu tarkkaan akselipainolle. Kevyemmällä akselilla voi sitten laskea painetta hiukan ja silti se on kova.
Luovuin noista ja hankin leveämmät vanteet ja niihin kantavuudeltaan reilusti ylimitoitetut normi C renkaat. Painetta 4,5 takana ja on mukava ajettava, Michelin merkkinä.

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 14.04.2016     kello on 13:05 ---Olen viime aikoina käyttänyt liikettä, joka on Liipasintiellä, nimeä en muista.

--- Lainaus päättyy ---
Se on varmaan Rengaskulma.. itse hommasin renkaat Rengasparista Itkonniementieltä. Onhan siellä myös Pohjolan rengas, Vianorit kolmessa paikassa,Vannetukku jne...

Moppc:
Pari kesää on päästelty kiinan ihmeillä (WANLI S 2023 215/75R16C) ja nyt on eteläkorealaisten vuoro (HANKOOK VANTRA LT RA18 215/75R16C). Wan-Li sarja on edelleen n. 100€ halvempi kuin Hankook. Ei mulla ole noista periaatteessa juurikaan muuta pahaa ole sanottavana kuin että kulutuskestävyys heikoin mitä olen nähnyt.

Josko nyt Hankookit kestävät paremmin, jää nähtäväksi. Reilusti pienemmillä painoilla asettuivat ja tietenkin kulku on uudessa renkaassa pehmeämpi/äänettömämpi. Mitä sitten seuraavaksi renkaaksi laittaisi, ei ole vielä tiedossa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View