Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Kesärenkaat
Haapaniemen Paroni:
Jokos toverit on ruvennut katsomaan kesärenkaitten kuntoa? Itsellä uusien osto edessä mutta ei mitään halpoja kiinan renkaita :D Renkaat ja jarrut missä ei säästellä ainakaan täällä ;D
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 4.04.2013 kello on 17:31 ---Renkaat ja jarrut missä ei säästellä ainakaan täällä ;D
--- Lainaus päättyy ---
Mä oon saanut sellaisen kuvan että Risto et taida säästää missään muussakaan. ;D
Mulle on sama mitkä renkaat aina hankin autoon kunhan niissä lukee Nokian, aikoinaan puhelimessakin suosin vain Nokiaa mutta siinä asiassa olen jo antanut periksi, mutta renkaissa en vielä. ;D
Oho, ite aihe meinasi unohtua, ei vielä mitään kiirettä täällä savossa, yöpakkasia on tiedossa ainakin vielä viikoksi eteenpäin ja aamulla on aina töihin lähdettävä ja en asu ihan pääteiden varrella.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 4.04.2013 kello on 17:43 ---Mä oon saanut sellaisen kuvan että Risto et taida säästää missään muussakaan. ;D
Mulle on sama mitkä renkaat ainka hankin autoon kunhan niissä lukee Nokian, aikoinaan puhelimessakin suosin vain Nokiaa mutta siinä asiassa olen jo antanut periksi, mutta renkaissa en vielä. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä mää jossain säästän pakon edessä :D
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 4.04.2013 kello on 17:31 ---Jokos toverit on ruvennut katsomaan kesärenkaitten kuntoa? Itsellä uusien osto edessä mutta ei mitään halpoja kiinan renkaita :D Renkaat ja jarrut missä ei säästellä ainakaan täällä ;D
--- Lainaus päättyy ---
Joo, pari uutta kumia laitatin vanteelle ratasliikkeessä jo kuukausi sitten. Jupit menköön kohta ruuhkaan rattaita uusimaan. Ja jos fillari vaatii huoltoa tai korjausta, eikä itse pysty siitä suoriutumaan. Ei vielä pyörää korjaamolle, vaan parin viikon päästä, silloin sielläkin on ruuhka ja hinnat sen mukaiset. ;)
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 4.04.2013 kello on 17:44 --- Kyllä mää jossain säästän pakon edessä :D
--- Lainaus päättyy ---
Erisnimet kirjoitetaan yleensä Isolla alkukirjaimella! 8)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta