Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Kesärenkaat

<< < (86/111) > >>

ose:

--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir -  6.05.2015     kello on 22:38 ---Vanhaan Passattiin laitoin samanmoiset ja auto nuorentui viis vuotta. Ainakin hiljaisuuden ja mukavuuden osalta parhaat mitä minun romuissa ollut.
Sain ohjeet, jotka hämmästytti, jos tuntuu kovilta paineet voi laskea 2.1 tai lappilastilla laittaa vaikka 3.0. Uusien renkaiden rakenne kestää ihmeitä, keskeltä/reunoilta kulumiset on vanhaa aikaa.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla myös henkilöautossa tuollaiset, ne on hyvät !

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: ose -  7.05.2015     kello on 18:26 ---Mulla myös henkilöautossa tuollaiset, ne on hyvät !

--- Lainaus päättyy ---
Nythän mulla alkaa hymy leviämään.... :)
Olenkohan minä ostanut vahingossa kahdet renkaat....halvat ja hyvät?

Hymer B 664:
ei ei et ole voinut saada molempia ;D

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  7.05.2015     kello on 16:57 ---Eihän niitä merkkisulkia tarttee laittaa kuin yhdet aina syksyllä ja seuraavana taas. Maksavat noin 36-38 euroa pari.
Biltemassa olis maksanu kolmisenkymppiä pari, joten säästö ei ole ainakaan merkittävä.

--- Lainaus päättyy ---
Joillain se on piänest kii  :laugh:

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Hymer B 664 -  7.05.2015     kello on 20:05 ---ei ei et ole voinut saada molempia ;D

--- Lainaus päättyy ---
No vielä ei ole kotipihaan tullut yhtäkään kummia...
Minulla on jo yksi yllättävän hyvä kiinalainen C rengasmerkki, mutta ei sitä viitsi mainostaa, ettei hinnat nouse.  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View