Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Kesärenkaat

<< < (85/111) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  7.05.2015     kello on 08:38 ---En ole tuota testiä lukenut, oliko testin kokonaistulos mikä, vai toimitko kuten poliitikko, poimit sieltä jonkun hyvän osasuorituksen mikä miellyttää itseä  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

Mutta juuri näinhän pitäisi tehdä.  En ole vuosikymmeniin lukenut rengastestejä ja silloin kun joskus luin, tulin siihen tulokseen, että testeissä on kummallisuuksia, jotka vääristävät tulosta.
Älä kysy, että mitä, olen ne jo unohtanut...   ;D

K.E.V:
Niin kuin joku rengas saa kestävyydestä 5***** , muttei pysähdy kuin 30 metrin päässä muista testatuista ja kaarreajossa ei pysy kaistalla kuin kävelyvauhdissa  :D
Sit ostetaan se kun on niin halapa. Sit mennään laihian sfc:n saunaan ja kehutaan kauheasti sitä "parasta  8) :P
Ylläoleva teksti hieman karrikoitua, ei herneitä ei.

Lerssinen:
Täss on vähän sitä samaa kuin pyyhkijänsulissa.. Jos ostetaan ne 40 € /kpl merkkituotteen niin niillä vingutetaan lasia naarmulle vuosikausia vaikka pyyhkiny ei ole koskaan hyvin "ku oli niin kalliit ni pakko pitää". Siinä ajassa minä nakkaan jo useemmat bilteeman sulat paikolleen ja aina pyyhkii hienosti  Thumb

K.E.V:
Kuka kumma niitä viitsii vinguttaa. Itse osta aina uudet sulat kun vanhat huonona.

Ossi66:
Eihän niitä merkkisulkia tarttee laittaa kuin yhdet aina syksyllä ja seuraavana taas. Maksavat noin 36-38 euroa pari.
Biltemassa olis maksanu kolmisenkymppiä pari, joten säästö ei ole ainakaan merkittävä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View