Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Kesärenkaat
K.E.V:
^
Taisit olla "simassa" :D
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 27.04.2015 kello on 19:19 ---En minä tosiaankaan muista, mistä vuosimallista oli kyse.
Eikä sillä automerkillä niin väliäkään ole. Pointti oli vain siinä, että moni nuorempi kuski ei edes tiedä absittomista autoista. Sitten saattaa käydä niin, että ihmetellään, että mikäs valo se siinä loistaa. Seuraava jarrutus sitten liukkaalla voi olla kohtalokas.
--- Lainaus päättyy ---
Neiti ajoi kortin -09 opetusluvalla. Meillä lojui siihen aikaan sällin vanha Corolla -91 ylimääräisenä kun hän oli hankkinut uuden auton ja sillä Corollalla sitten ajettiin kortti.
Aloitettiin ajaminen tammikuussa ja ajettiin paljon ja inssin neiti ajoi toukokuussa. Ajoa niin keskustassa kun pienillä mutkaisilla ja mäkisillä teillä. Autossa ei ollut minkäänlaisia nykyhärpäkkeitä, ja alla kitkarenkaat. Liukkaan kelin radalla oli hauska katsoa kun neidillä oli jo jonkinlainen käsitys siitä miten auto käyttäytyy liukkaalla ja miten korjataan luistot. Oli ainoa auto sillä ajovuorolla jossa ei ollut ABSeja eikä ajonvakautuksia.
K.E.V:
Minä opetin vanhemman tyttäreni about 15v sitten II-koppasella Golfilla. Ei ollut apseja eikä sipsejä
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 28.04.2015 kello on 19:41 ---Autossa ei ollut minkäänlaisia nykyhärpäkkeitä, ja alla kitkarenkaat. Liukkaan kelin radalla oli hauska katsoa kun neidillä oli jo jonkinlainen käsitys siitä miten auto käyttäytyy liukkaalla ja miten korjataan luistot. Oli ainoa auto sillä ajovuorolla jossa ei ollut ABSeja eikä ajonvakautuksia.
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä. Thumb Koulukavereitten kanssa ajeltiin ensimmäisenä korttitalvena jäärataa ja otettiin aikaa. Siinä oppi hallitteen takavetoisen luistot. Loogista ja helppoa ajoa verrattuna faijan etuveto-Jettaan, joka vain puski.
Mun mielestä sellainen kuski ei ole riittävän taitava, joka ei oikeasti hallitse luistoissa ajoa.
Turhan Höpöttäjä:
Hei keskustelijat. Polliisit tulloo, kun aihe oli kesärenkaat. ;D
Ainakin silloin tulloo, jos minä poikkean aiheesta. ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta