Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Kesärenkaat

<< < (78/111) > >>

Catiska:
Tiedä tuosta autopiltistä mutta ihan lukematta ko artikkelia luotan tuollaiseenkin pilttiin enemmän kuin yksittäisen ihmisen eriaikoina ajamina ja sen perusteella vertailemalla...
Kukaan meistä ei aja renkaita loppuun niin nopeasti että tuosta syntyisi edes jonkinlainen uskottava vertailu. Harva ajaa edes samalla autolla kovin monia rengaskertoja ja muutenkin parin rengaskerran takaiset kokemukset ovat historiaa jo muutenkin, mistään niitä renkaita ei saa uutena enää hankittua.

On täysin turhanaikaista kertoilla kokemuksia eri renkaiden väliltä jos ne on muodostunut eri autolla, eri aikaan jne. Kertoo enemmänkin ko henkilön arvostelukyvyn puutteesta kuin todellisesta vertailusta...

seppoko:
Hyvä Catiska. Kiteytit asian, mitä olen jo pitkään miettinyt, miten sen sanoisi.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 28.04.2015     kello on 08:33 ---Kappas, Autobild'istäkin tuli yht'äkkiä varteenotettava asiantuntija....     :laugh:

--- Lainaus päättyy ---
En muutakaan löytänyt. Jos siinä olisi kiinankumi voittanut 10-0 ja pisteissä kolminkertaisesti. Sit olisin ihmetellyt onko Tsahkalilla sielläkin suitset käsissä :P

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 28.04.2015     kello on 08:38 ---Joo, mun piti ihan kahdesti katsoa että kukas se kehuu nyt AutoBildiä. No, annettakoon anteeksi, vappusimaa on jo maisteltu.  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Kerro kohta missä lukee jotta kehuin lehteä ? Kopioin vain tuon nettilinkin, enkä ottanut kantaa edes tulokseen sen enempää.
Vettä kummempaa en ole päiväkausiin nauttinut.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 28.04.2015     kello on 13:43 ---Kerro kohta missä lukee jotta kehuin lehteä ? Kopioin vain tuon nettilinkin, enkä ottanut kantaa edes tulokseen sen enempää.

--- Lainaus päättyy ---

Rivien välistä olin näkevinään pientä kehumista lehteä kohtaan...ei siinä mitään, tulee se lehti mullekin, kuten kaikki muutkin suomalaiset perusautolehdet. Lehti muiden joukossa, hiukkasen parempaan suuntaan uudistuksen myötä mennyt.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View