sitä Doro puhelinta
mutta hassu joulupukki toi 800
jossa ei txt näe
ei edes kunnolla suurennuslasilla
vaikka rakkaat ystävät sanovatkin
Doronkin olevan minulle liian monimutkikas
että minun kännys
ei tarvittais ,kuin vastaus näppäin

|
sitä Doro puhelinta mutta hassu joulupukki toi 800 jossa ei txt näe ei edes kunnolla suurennuslasilla vaikka rakkaat ystävät sanovatkin Doronkin olevan minulle liian monimutkikas että minun kännys ei tarvittais ,kuin vastaus näppäin ![]() ![]() Tuo Doro kuuluu hankintoihin "epäluotettava" , on esim Verkkokauppa.com:n asiakaspalautuslist alla hyvällä sijalla. Mahdotonta saada ikuna mitään päivityksiä jne. Mutta tuohan on omasta himosta kiinni. Mitä päivityksiä pitäisi saada?? Nythän etsitään PUHELINTA! ![]() http://www.kuluttaja.fi/tuote/valinta.aspx?ID=8dce0d7d-79de-46cc-a41f-44ce6c8a3aee&referer=%2F en itselle, mutta vanhalle naapurin tädille. ja jos päädyt vaikka siihen Doroon niin kannattaa googlettaa missä myydään edullisemmin itse en osta mitään enne kuin googletan missä on edullisimmillaan jokin tuote ei tarvii ajaa autolla eri liikeiden parkkeihin ja juosta kauppoja läpi kun näkee jo koneelta missä se tuote on halvin ja sitten vasta kipin kapin ostoksille kyseiseen liikkeeseen esm. Gigantin nettimyynti myy halvemmalla kuin liikeessä ![]() ja toimitus tulee sinne minne Gigantiin sen haluat eikä maksa postikuluja tai itse en ole maksanut ja näin on monessa muussakin liikkeessä hassua sinänsä mutta en vaan tajua miksi ? Minkälaisia päivityksiä Doron tapainen kännykkä tarvitsee?Esim ohjelmassa olevia bugeja varten, mutta okei sehän on se paras..... unohdetaan koko juttu ![]() ![]() http://www.tori.fi/uusimaa/Insmat_vanhusten_puhelin_6082663.htm?ca=18&w=1 Insmat vanhusten puhelin Lainaus Helppo käyttöinen insmat puhelin isoilla näppäimillä se HÄTÄ PAINIKKEELLA joka yhdistää suoraan 112.60€ näemmä maksaa iPhone. Tädeillä ja mummuilla alkaa uusi elämä sen kanssa. Niin yksinkertainen, että oppii helposti käyttämään. ääni tälle mielipiteelle. Maailmanlaajuisesti yritysten johtotason henkilöillä lienee noin 70% :lla iphone. ...Voiko parempaa osoitusta helppokäyttöisyydes tä olla. ? ääni tälle mielipiteelle. Tosin isäukko on käyttänyt erilaisia matkapuhelimia jostain 80- luvulta saakka. Doro on ihan *pop*, ja pelannut joulusta hyvin 84v sukulaisukolla. Just tarpeeks vähän valintoja valikoissa, ettei sotkeennu Kamerat, mms ja web täysin turhia sennulle Ei varmasti puhelinsoftaa koskaan päivitä - päivittelee kyllä "mistä se nyt löytyi.." ![]() |