rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Garmin Nuvi 2595 käyttö?  (Luettu 2537 kertaa)

• Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 23:37
Garmin Nuvi 2595 käyttö?
« : 30.03.2013 kello on 15:56 »
Aloitin 7-vuoden paussin jälkeen taas karavaanarina ja ostin Markantalosta Garmin Nuvi 2595LMT:n ja paikallisen puhelinyhtiön myymälästä uuden läppärin ja Autoroute 2013 ohjelman. Nyt olen perehtynyt hieman näihin, ja olen todennut niiden olevan varsin kivoja leluja, mutta kysyisin muiden kokeneempien neuvoja.
1.
Sain reitilleni näkymään jäljen, mutta siitä en pystynyt näkemään lenkkini pituutta kodista kotiin. Se on kyllä mahdollista, jos menee ajotietokonenäyttöö n ja nollaa jommankumman A. tai B. trippimittarin lähtiessä lenkille. Saako sitä matkan etenemisen mukaan näkymään suoraan taululle? Fleece puseron sivutaskussa se ei saa singaalia.
2.
Voiko Garmin toimia ajo-opastajana ja samanaikaisesti myös signaalin antajana läppärissä olevalle Autoroute ohjelmalle, josta näkee laajemman kartan ja kulloisenkin aseman?
3.
Miten läppäri silloin liitetään kun Garminissa on vain yksi mini-USB-liitäntä, johon tulee virran syöttö, ja lisäksi toinen, mikä nyt sitten onkaan vasemmassa päädyssä oleva liitäntä pistukka?
4.
Minun Autoroute ohjelmassa ei tullut mukana mitään GPS-tikkua, mutta hintakin oli vain 280 ekua. Toisaalta kävisikö minun n. 20 vuotta vanha Garmin 12 sensoriksi Auto Routeen, jos Nuvi 2595 ei käy? Se vaatisi johdon jossa on normaali USB-liitin toisessa päässä ja toisessa pyöreä NMEA-liitin?
5.
Pitääkö olla älypuhelin jos aikoo käyttää handsfreetä? Meidän molempien tavallisissa puhelimissa on bluetooth, mutta en saanut paritusta toimimaan, toinen on nokia RM 604  malli 7230, ja toinen on Samsung GT-S5610

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 3.12.2025 kello on 08:29
Vs: Garmin Nuvi 2595 käyttö?
« Vastaus #1 : 30.03.2013 kello on 17:17 »
mikä nyt sitten onkaan vasemmassa päädyssä oleva liitäntä pistukka?
Muihin en osaa sanoa vaikka samanlaisen omistan. Tuo pistukka on muistikorttia varten.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:46
Vs: Garmin Nuvi 2595 käyttö?
« Vastaus #2 : 30.03.2013 kello on 17:33 »
Wanhakin GPS kyllä toimii, jos vain sopiva johto/johto+sovitin löytyy. Pitää vaan katsoa, että karttaohjelma saa signaalin riittävän usein.

Handsfree kyllä toimii joka puhelimella, jossa on Sinihammas.