rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mieleni minun tekevi ..  (Luettu 2669 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:22.11.2025 kello on 19:59
Mieleni minun tekevi ..
« : 29.03.2013 kello on 10:19 »
..uusia kaiuttimia. Eli tietsikkaan (pöytäkone) pitäisi saada toimivat kaiuttimet näytön yhteyteen.
Onko kokemuksia luokkaa 50 €:n laitteista? HiFiä ei tarvitse olla, mutta musiikkikin voisi toistua kuitenkin siedettävällä tasolla.     
Tavaraa kyllä löytyy netissä ja kaupoissa, mutta harvassa paikassa niitä pääsee testaamaan ja niissäkin ympäristön olosuhteet ovat sellaiset, että tulokset ovat plusmiinus zero.
Tällä hetkellä käyttelen kuulokkeita ja ovathan nekin ihan ok, mutta joskus ääntä voisi tulla ihan avoimenn ympäristöönkin (esim. nettipuhelut).

• Vieras
  • Vs: Mieleni minun tekevi ..
    « Vastaus #1 : 29.03.2013 kello on 11:05 »
    Sinuna ostaisin nämä.

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/32066/djmjg/Creative-INSPIRE-T3300-2-1-kaiutinjarjestelma
    Alaspäin suunnattu basso on hyvä asia siinä mielessä että se hävittää tietoa siitä mistä bassoääni tulee.
    Luulisin että toimis sulla hyvin ja hinta asettuu sun haarukkaan.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:28.10.2025 kello on 16:34
    Re: Mieleni minun tekevi ..
    « Vastaus #2 : 29.03.2013 kello on 12:06 »
    ... Hobby 650 kfu aldella, kun autollakin saisi jo vetää 1800kg.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:19.07.2025 kello on 21:28
    Vs: Mieleni minun tekevi ..
    « Vastaus #3 : 29.03.2013 kello on 13:13 »
    ... Hobby 650 kfu aldella, kun autollakin saisi jo vetää 1800kg.
    Lähdetään porukalla Saksasta hakemaan, mulle h- auto ja sulle vaunu. En tiedä löytyykö sieltä alde pannullisia, käytettyjä vaunuja.
            Henkilöautoja ainakin näyttää olevan kaikenlaisilla kiukailla tuhansia kappaleita tarjolla, ota siitä sitten selvää mitä ne ovat. :-\

• Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:32
    • Epsoo
    « Vastaus #4 : 29.03.2013 kello on 17:32 »
    ..uusia kaiuttimia. Eli tietsikkaan (pöytäkone) pitäisi saada toimivat kaiuttimet näytön yhteyteen.
    Onko kokemuksia luokkaa 50 €:n laitteista? HiFiä ei tarvitse olla, mutta musiikkikin voisi toistua kuitenkin siedettävällä tasolla.     
    Tavaraa kyllä löytyy netissä ja kaupoissa, mutta harvassa paikassa niitä pääsee testaamaan ja niissäkin ympäristön olosuhteet ovat sellaiset, että tulokset ovat plusmiinus zero.
    Tällä hetkellä käyttelen kuulokkeita ja ovathan nekin ihan ok, mutta joskus ääntä voisi tulla ihan avoimenn ympäristöönkin (esim. nettipuhelut).

Missä päin majailee hän? Itsellä olisi creativen kaiuttimet toimeetomana, että jos sopivasti kelpaisi.

• Kaikkien Kaveri
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:22.11.2025 kello on 19:59
    « Vastaus #5 : 29.03.2013 kello on 18:29 »
    Missä päin majailee hän? Itsellä olisi creativen kaiuttimet toimeetomana, että jos sopivasti kelpaisi.
    Hän majailee Hesassa .. laita vaikkapa yv:nä tietoa, mikä malli, kunto ja hinta, niin otanpa harkintaan yhtenä vaihtoehtona!